Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:13:39 GMT

توسعه شهری نیر تسریع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۷۸۰

توسعه شهری نیر تسریع می‌شود

به گزارش ایرنا ، شجاع اقبالی روز سه‌شنبه در آیین معارفه شهردار جدید نیر افزود: منطقه توریستی بولاغلار و نوالار مهم‌ترین ظرفیت برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است و با تصویب طرح جامع گردشگری منطقه توریستی بولاغلار نیر این منطقه می‌تواند محل خوبی برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری باشد.

وی به اهمیت ساماندهی میادین شهر و اجرای روکش آسفالت کنارگذر شهر نیر تاکید کرد و اظهارداشت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای استخر منطقه توریستی نوالار و المان‌سازی آن اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبالی توسعه شهر را در گرو مشارکت و همراهی مردم با شهردار دانست و افزود: مردم نقش اساسی در توسعه شهر دارند و به هر میزان همکاری آنها با شورا و شهرداری بیشتر باشد اهداف بزرگتری محقق خواهد شد.

فرماندار نیر همچنین به برخورد با متخلفان قطع اشجار در منطقه توریستی بولاغلار نیر اشاره کرد و افزود: منطقه توریستی بوالاغلار نیر یکی از مناطق مصوب گردشگری است که قطع هرگونه درخت در این منطقه باید با مجوز باشد.

در این آیین از زحمات سیامک فرجی شهردار سابق و محرم برزگر سرپرست شهرداری نیر تقدیر و بابک پورپناهی به عنوان شهردار جدید معرفی شد. 

نیر در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها استان اردبیل اردبیل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اردبیل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور استان اردبیل اردبیل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور منطقه توریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه دوشنبه در نشست شوراهای شهرستان بیجار به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی داد و موجب شکست این رژیم اشغالگر شد و به طور یقین هرگونه شیطنتی از سوی دشمن سیلی محکم‌تری را به دنبال خواهد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی نقشه زیادی بالاخص در سال ۱۴۰۱ برای ایران اسلامی کشیده بودند اما در سال گذشته تمام نیرنگ دشمنان به خودشان بازگشت و شکست خوردند.

فرماندار بیجار بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: برای حل شدن مشکل معیشت مردم لازم است تلاش کنیم و امیدواریم در سال جاری با برنامه‌ریزی اقدامات بهتری را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های ما در سال جدید شهرداری‌ها هستند و قصد داریم شهرداری‌ها فعال‌تر و پویا تر شوند.

محبیان بر لزوم توسعه فضای شهری بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: تمامی شهرداری‌ها و بالاخص شهرداری بیجار باید پویا تر شود تا شاهد توسعه بیشتر شهرستان باشیم.

وی گفت: در راستای برنامه‌های پیش رو و بالاخص روز کارگر باید برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و برنامه‌ها محتوای با نشاطی داشته باشد.

کد خبر 6079368

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • بانه شهر توریستی و تجاری کردستان ‌