Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:32:25 GMT

آذری: منطقه ویژه اقتصادی قوچان را تعیین تکلیف کنید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۰۶۰

آذری: منطقه ویژه اقتصادی قوچان را تعیین تکلیف کنید

نماینده قوچان خواستار تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی قوچان شد و رونق آن را در ایجاد اشتغال تاثیر گذار دانست.

به گزارش ایسنا، علی آذری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری شفاهی به رئیس جمهور بر لزوم تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی قوچان تاکید کرد و افزود: در شرایط سخت اقتصادی بیمار حاکم، منطقه قوچان می تواند با ایجاد اشتغال سالم کانونی فعال برای برقراری همکاری های مشترک اقتصادی و بین المللی در زمینه هایی همچون سرمایه گذاری، مدیریت صادرات و جذب سرمایه باشد و در نهایت قوچان و فاروج را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به وزیر خارجه اظهار کرد: قوچان قدیمی ترین شهر خراسان با ۲۸ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان است اما شاهد تعطیلی مرز باجگیران و گمرک آن هستیم که باید به این وضعیت رسیدگی شود.

آذری در تذکری به وزیر ورزش و جوانان گفت: قوچان و فاروج مهد کشتی با چوخه است اما گودهای ورزش به ویرانه تبدیل شده و جوانان ورزشکار و پهلوان نگران معیشت و ورزش خود هستند، وزیر ورزش در خواب است و معلوم نیست که تکلیف برنامه جامع ملی ساماندهی امور جوانان چه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفت: ایروان و باکو روند عملی تعیین حدود مرز‌ها را آغاز کرده اند.

وی افزود: این اقدام مزایایی دارد از جمله برای کاهش خطرات امنیتی مهم است.

نخست وزیر خاطرنشان کرد: بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان لازم است مرز‌هایی زمینی که در زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی وجود داشت، بازیابی شوند.

پیش از این، در هشتمین نشست کمیسیون دولتی تعیین حدود مرز‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان که در منطقه مرزی میان دو کشور برگزار شد، دو طرف بر سر بازگرداندن ۴ روستای منطقه مرزی «تاووش» به دولت باکو به توافق رسیدند.

قبل از آن، دولت ارمنستان از قصد خود برای بازگرداندن این روستا‌ها خبر داده بود؛ در تاریخ ۲۹ اسفند سال گذشته نیز «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در دیدار با اهالی روستا‌های مرزی منطقه تاووش اعلام کرد که قرار است ۴ روستای مرزی از این منطقه را به باکو واگذار کند.

پاشینیان به اهالی ارمنی این روستا‌ها گفته بود که اگر ایروان این کار را نکند، به معنای آغاز جنگ دیگر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت