Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@01:00:52 GMT

شکایت النصر به دادگاه CAS هم بی‌فایده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۲۷۱

دو وکیل تونسی و مصری به باشگاه النصر عربستان توصیه کردند که به دنبال شکایت به CAS نباشند چرا که برنده این پرونده نخواهند شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الاقتصادیه، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس و درخواست فرجام خواهی این باشگاه پاسخ داد.

طبق اطلاعیه ای که روز گذشته کمیته استیناف AFC صادر کرد شکایت نماینده عربستان این بار هم رد شد تا پرسپولیس فینالیست باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه النصر بعد از اعلام این رای تاکید کرد که به دادگاه داوری ورزشی شکایت خواهد کرد.

روزنامه الاقتصادیه بعد از گفت و گویی که با دو وکیل بین المللی داشت  تاکید کرد که شکایت النصر در CAS هیچ فایده ای نخواهد داشت.

نصر الدین حزام، وکیل مصری و علی عباس وکیل تونسی در گفت و گویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشتند تاکید کردند که شکایت النصر به دادگاه حکمیت ورزشی هیچ فایده ای نخواهد داشت.

علی عباس گفت: النصر نباید به CAS شکایت کند چرا که اعتراض این باشگاه فایده ای نخواهد داشت و حتی اگر CAS جلسه اضطراری هم برگزار کند به سود نماینده عربستان رای نخواهد داد. تخلف فدراسیون فوتبال ایران ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

وکیل مصری هم گفت: شکایت النصر به CAS راه به جایی نخواهد برد و در کنار هزینه مالی بالایی که برای باشگاه دارد پاسخ مثبتی هم دریافت نخواهد کرد.بهتر است که النصر این شکایت را دنبال کند. شکایت جدید در کنار هزینه ای که برای النصر دارد زمان بر هم است و این دادگاه بعد از 33 روز دیگر پاسخ خواهد داد و تا آن زمان بازی فینال برگزار می شود و به همین خاطر بهتر است که این داستان به پایان رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس دادگاه عالی ورزش داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک شکایت النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال

در سالی که گذشت کریستیانو رونالدو برای برگزاری بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به ایران آمد

طرفداری | کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر در سال 1402 به ایران آمد تا مقابل پرسپولیس بازی کند.

کریستیانو رونالدو، ستاره بی چون و چرای فوتبال جهان به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم النصر عربستان روز دوشنبه 27 شهریور وارد تهران شد تا فردایش در ورزشگاه آزادی روبروی پرسپولیس ایران صف‌آرایی کنند. ورود این تیم با ستاره‌های نامدارش خالی از حاشیه و اتفاقات نبود.

در بدو ورود کاروان النصر به فرودگاه امام خمینی (ره)، مسئولان باشگاه پرسپولیس دو قطعه فرش ابریشمی نفیس به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه، دو ستاره تیم عربستانی اهدا کردند. رضا درویش و دخترش در بدو ورود کاروان النصر از کریستیانو رونالدو استقبال کردند و با او عکس یادگاری گرفتند که این اتفاق حاشیه های زیادی همراه داشت.

در ادامه اتوبوس‌هایی که برای انتقال بازیکنان النصر به فرودگاه رفته بودند، در میان تشویق صدها هوادار فوتبال که برای دیدن رونالدو و یارانش خود را به محوطه بیرون فرودگاه رسانده بودند و با همراهی اسکورت نیروی انتظامی به سمت هتل محل اقامت النصر حرکت کرد.

اتوبوس‌های تیم النصر در حالی وارد محوطه هتل اسپیناس پالاس شدند که محوطه مملو از جمعیت علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران ستاره پرتغالی بود. ازدحام جمعیت به قدری زیاد بود که گاهی از میان جمعیت چند نفر به سمت اتوبوس النصر فرار می‌کردند و ماموران تامین امنیت را برای گرفتن و بازگرداندن آنها به زحمت می‌انداختند.

در ادامه نیز جمعیت حاضرد ر محوطه هتل با اصرار و هیجان خود را به داخل لابی هتل رساندند تا وضعیت به شدت پیچیده و عجیب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان