Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:38:13 GMT

آغاز رقابت برای تعیین حریف پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۵۵۵

آغاز رقابت برای تعیین حریف پرسپولیس

سایت فیفا در گزارشی با عنوان رقابت برای رویارویی با پرسپولیس آغاز شد به بررسی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق پرداخت.

به گزارش برنا، در این گزارش آمده است:
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نماینده منطقه غرب خواهد بود. اکنون پرسش این است که کدام یک از 16 تیم شرق آسیا برای دیدار روز 19 دسامبر به این تیم ملحق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 ورزشگاه میزبان جام جهانی 2022 قطر شامل: الجنوب، خلیفه و ورزشگاه اجوکیشن به همراه ورزشگاه جاسم بن‌حمد میزبان رقابت‌های منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

تیم برتر منطقه شرق در روز شنبه 29 آذر ماه (19 دسامبر) برای تعیین سرنوشت نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در یک تک بازی به مصاف نماینده برتر منطقه غرب، پرسپولیس ایران خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)