Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن مشهور سابق تیم ملی و عضو کنونی تیم فوتبال «النجف» عراق از هیجان و تعصب تماشاگران ایرانی تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کرار جاسم بازیکن نام آشنای فوتبال عراق که سابقه بازی در تیم‌های استقلال، تراکتور و صنعت نفت آبادان ایران و لیگ فوتبال قطر را در کارنامه خود دارد، امروز (دوشنبه) درباره تجربه خود از این حضور گفت: آن تعصبی که بین تماشاگران فوتبال در عراق و ایران نسبت به تیم‌هایشان وجود دارد، در قطر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کرار جاسم ، تماشاگران قطری برای دیدن بازی تیم محبوب خود به ورزشگاه می‌روند و بعضی از آنها تعصب شدیدی نسبت به تیم خود دارند.

کرار جاسم تاکید کرد که اما شرایط در عراق و ایران بسیار تفاوت می‌کند و تماشاگران درخصوص تیم‌های خودشان تعصب زیادی دارند. او درباره تجربه خود در لیگ فوتبال ایران گفت:

لیگ فوتبال ایران، قدرتمند است و تماشاگران پرشور ، هیجان زیادی از خود نشان می‌دهند.

این فوتبالیست عراقی تصریح کرد:

تماشاگران ایرانی نسبت به تیم‌های محبوب خودشان بسیار متعصب هستند. ایران جمعیت زیادی دارد و ورزشگاهها در بازیهای «دربی» مملو از تماشاگر می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور صنعت نفت آبادان کرار جاسم استقلال تراکتور صنعت نفت آبادان کرار جاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت

به گزارش "ورزش سه"، کین پس از چندین سال حضور در تاتنهام تصمیم گرفت به دورانش در این باشگاه و در لیگ برتر انگلیس پایان دهد و با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد تا تجربه جدیدی را از فوتبال در خارج از کشورش هم به دست آورد.

بسیاری معتقد بودند که او صرفا به خاطر کسب یک جام یا در طول دوران فوتبالش موفق نشده بود به دست آورد به بایرن رفت، در حالی که این تیم هم در این فصل موفق به کسب دو جام داخلی نشد و امشب برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی آرسنال قرار بگیرد.

پوستکوگلو در گفتگو با سایت گل در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« من فکر نمی‌کنم که این صحبت منصفانه باشد. من قرار نیست به جای هری کین صحبت کنم اما فکر نمی‌کنم که این تنها دلیل جدایی او باشد. فکر می‌کنم که او به وضوح اعلام کرد که به دنبال تجربه‌ای متفاوت است و هیچ مشکلی هم در این باره وجود ندارد.

 او در تمام طول دوران فوتبالش در این باشگاه بود و برای مدتی طولانی فقط برای یک تیم توپ زد. به نقطه‌ای رسیده بود که یا باید تصمیم برای ماندن می‌گرفت و تا ابد به بازیکنی تک باشگاهی تبدیل می‌شد یا می‌توانست تجربه متفاوتی را به عنوان یک فوتبالیست و یک انسان به دست آورد. 

سوالاتی درباره تصمیمی که او گرفت وجود دارد اما من این احساس را ندارم که او فقط برای کسب جام از این باشگاه جدا شد. فکر نمی‌کنم که اگر در این باشگاه می‌ماند هرگز فرصت به دست آوردن جام را پیدا نمی‌کرد. نظر من این است که او فقط به دنبال تجربه متفاوتی بود و به آن هم دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا