Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:17:56 GMT

دیدارهای حساس انتخابی جام‌جهانی در آمریکای جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۶۳۳

دیدارهای حساس انتخابی جام‌جهانی در آمریکای جنوبی

به گزارش ایرنا؛ مسابقات انتخابی جام‌جهانی در آمریکای جنوبی با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود. تیم‌های حاضر به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند.

در نهایت چهار تیم مسابقات قطر خواهند شد و تیم پنجم جدول نیز به دیدار پلی‌آف می‌رسد.

دیدارهای هفته چهارم، بامداد چهارشنبه برگزار می‌شود و از ۳۰ دقیقه بامداد، کلمبیا با هدایت «کارلوس کی‌روش» به میهمانی اکوادور می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمبیا در دیدار قبلی در خانه خود مقابل اروگوئه با شکست سه بر صفر مواجه شد تا سنگین‌ترین باخت خانگی‌اش در تاریخ را تجربه کند.

همزمان، ونزوئلا که در هر سه دیدار قبلی با شکست مواجه شده از شیلی مدعی میزبانی می‌کند.

سپس در مهمرین دیدار، اروگوئه مقابل برزیل صف‌آرایی خواهد کرد. سلسائو هرچند «نیمار» را به دلیل آماده نبودن در اختیار ندارد اما با ۹ امتیاز صدرنشین مسابقات است و اروگوئه هم ۶ امتیازی است.

پاراگوئه که در دیدار قبلی موفق شد آرژانتین را در بوینس‌آیرس با تساوی یک بر یک متوقف کند از بولیوی قعرنشین میزبانی می‌کند.

در آخرین دیدار، پرو در شهر «لیما» میهمان آرژانتین است. آلبی‌سلسته که با کاپیتانی «لیونل مسی» با هفت امتیاز در رتبه دوم است در تلاش برای برتری خواهد بود تا خیال خود را تا حدودی راحت کند.

برنامه دیدارها بدین شرح است

اکوادور - کلمبیا / ساعت ۳۰ دقیقه بامداد

ونزوئلا - شیلی / ساعت ۳۰ دقیقه بامداد

پاراگوئه - بولیوی / ساعت ۲:۳۰

اروگوئه - برزیل / ساعت ۲:۳۰

پرو - آرژانتین / ساعت ۴

جدول رده‌بندی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در آمریکای جنوبی رتبه تیم امتیاز تفاضل ۱ برزیل ۹ مثبت ۸ ۲ آرژانتین ۷ مثبت ۲ ۳ اکوادور ۶ مثبت ۲ ۴ اروگوئه ۶ مثبت ۲ ۵ پاراگوئه ۵ مثبت یک ۶ شیلی ۴ مثبت یک ۷ کلمبیا ۴ صفر ۸ پرو ۱ منفی ۴ ۹ ونزوئلا صفر منفی ۵ ۱۰ بولیوی صفر منفی ۷

برچسب‌ها اروگوئه نیمار کارلوس کی روش لیونل مسی آرژانتین اکوادور شیلی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آمریکای جنوبی برزیل ونزوئلا بولیوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اروگوئه نیمار کارلوس کی روش لیونل مسی آرژانتین اکوادور شیلی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آمریکای جنوبی برزیل ونزوئلا بولیوی اروگوئه نیمار کارلوس کی روش لیونل مسی آرژانتین اکوادور شیلی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آمریکای جنوبی برزیل ونزوئلا بولیوی اخبار کنکور آمریکای جنوبی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • رای مثبت مردم اکوادور به همه‌پرسی تشدید سرکوب باندهای تبهکاری
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • این رئیس باشگاه در 71سالگی ماراتون را کامل دوید!‏