Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:14:48 GMT

۴ انتخاب عالی فروش خودرو شاسی بلند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۶۸۲

۴ انتخاب عالی فروش خودرو شاسی بلند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در حال حاضر افزایش قیمت یکی از موضوعات داغ بازار خودرو است و ممکن است در زمان خرید و فروش خودرو با مشکل ندانستن قیمت واقعی خودرو مورد نظرتان مواجه شوید. برای آگاهی از این مسئله به نمایشگاه‌های خودرو در سطح شهر و یا به سایت‌ها مراجعه می‌کنید و یا شاید از دوستان و آشنایان قیمت خودرو را پرس‌وجو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال افزایش قیمت‌ها فروش خودرو را کمی با رکود مواجه کرده است و نمی‌توان به سرعت گذشته معامله خرید و فروش خودرو را انجام داد. البته در همین شرایط نیز این کار صورت می‌گیرد. ولی نیاز داریم که با آگاهی کامل و اطلاعات به روز از قیمت واقعی و لحظه‌ای خودرو و اطلاعات امکانات و مشخصات خودروی مورد نظر در خرید و فروش خودرو وارد شویم. به همین دلیل ما در این نوشتار چهار خودرو را به شما معرفی کرده و مشخصات هر یک را نیز بیان می‌کنیم.

رنو داستر

شرکت داچیا و رنو فرانسه در همکاری مشترک، یک خودروی اقتصادی به جهان معرفی کردند که جز ارزان‌ترین کراس اوورها در جهان است. سال ۲۰۱۴ اولین سالی بود که این خودرو در مدل تک دیفرانسیل وارد بازار ایران شد. ولی در حال حاضر مدل‌های دو دیفرانسیل موجود در بازار ایران مربوط به سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ می‌باشد.

مدل دو دیفرانسیل رنو داستر فضای خوب و جاداری برای کابین در نظر گرفته ولی عملکرد فنی آن و امکانات کمتر از ر رقبایش در جهان دارد. قدرت ۱۳۵ اسب بخار و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاوری در موتور دو لیتری و چهار سیلندری آن دیده می‌شود. می‌توان گفت موقع فروش خودرو نباید انتظار فروش بالا مانند رقبای این خودرو داشته باشیم، زیرا رنو داستر چندان با استقبال ایرانیان مواجه نشد. علت این امر هم ظاهر معمولی این شاسی بلند است.

رنو کولیوس

در سال ۲۰۱۷ خودرو رنو کولیوس وارد جاده‌های ایران شد. این خودرو که حاصل همکاری مشترک شرکت رنو فرانسه و نیسان ژاپن می‌باشد، توانست خودروی پرفروش در سطح جهان باشد. قدرت ۱۷۱ اسب بخار و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر در موتور چهار سیلندر خودرو مشاهده می‌شود. همچنین از نظر سیستم کمکی راننده دارای کروز کنترل، کنترل پایداری، اتوپارک و کنترل ایستایی در سربالایی است. در زمینه روشنایی هم سعی کرده خریداران خود را راضی نگه دارد. دارا بودن دیلایت، اتولایت، چراغ چرخشی و چراغ مه شکن جلو بخشی از امکانات آن در زمینه روشنایی است.

شاسی بلند کولیوس فضای کافی برای پنج سرنشین بزرگ‌سال دارد و شرکت نگین خودرو وارد کننده آن به ایران است. همچنین فقط مدل‌های سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ از این خودرو در ایران وجود دارد. در نهایت اینکه فروش خودروی کولیوس با توجه به ۵ ستاره ایمنی مرکز استاندارد ایمنی اروپایی یورو انکپ کار سختی نخواهد بود.

کیا اسپورتیج

خودروی شاسی بلند کیا اسپورتیج سال ۲۰۰۵ به جهان معرفی شده است و در دو نمونه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل تولید می‌شود. این خودرو برای اولین بار سال ۲۰۱۱ وارد جاده‌های ایران شد که البته فقط مدل دو دیفرانسیل آن در ایران وجود دارد. شرکت‌های عرضه‌کننده این خودرو کرمان موتور و آسان موتور هستند و البته نوع سومی هم وجود دارد که آن واردات شخصی خودرو بدون نظارت شرکت‌های خودرویی است. البته همین خودروهای وارداتی شخصی کیا اسپورتیج از نظر امکانات تعبیه شده بر روی خودرو در وضعیت بهتری به سر می‌برند و برخی امکانات مانند سنسور جلو و گرمکن صندلی عقب دارند که در نمونه شرکتی امکانات دیده نمی‌شود.

شرکت کیا با توجه به تلاش بسیاری که برای هرچه زیباتر کردن طراحی خودرو و امکانات مناسب روی آن نموده، با استقبال علاقه‌مندان به کراس اوور در جهان مواجه شد و به همین دلیل نسخه فیس لیفت آن را هم طراحی و تولید کرد که سال ۲۰۱۷ این نسخه وارد ایران شد. در صورتی که قصد فروش خودرو کیا اسپورتیج دارید می‌توانید به راحتی به فروش خودرو اقدام کنید زیرا با توجه به تمامی محسنات این خودرو، فروش راحت و بی دردسری خواهد بود.

تویوتا CHR

کراس اور تویوتا CHR در سال ۱۳۹۶ وارد ایران شد. این خودرو شرکت تویوتا در دو نسخه هیبریدی و توربو بنزینی ساخته شده است. البته تویوتا CHR دارای ۱۰ تیپ مختلف با نام‌های استایل، استایل سلکشن، داینامیک، ادونس، آیکون، دایاموند، پلاس، پریمیوم، لانژ و اکسکلوسیو است. ارزان‌ترین تیپ، ادونس و گران‌ترین تیپ، استایل سلکشن است.

مدل‌های موجود از این خودرو در ایران مربوط به سال‌های ۲۰۱۷ با ۲۰۱۸ هستند و خودرو دارای برخی مزایا است که هنگام فروش خودرو می‌توان روی آن‌ها تکیه کرد. از جمله مصرف سوخت پایین و بهینه است که از نظر زیست محیطی و اقتصادی به‌صرفه است. پیشرانه این خودرو با پریوس مشترک و کیفیت بالایی در ساخت آن رعایت شده است. همچنین تنوع بالایی در امکانات آن وجود دارد که خریداران را راضی نگه می‌دارد. اما برخی معایب مانند پیچیدگی فنی و پیشرانه کم قدرت در آن هست. این خودرو ژاپنی فاقد سانروف است و ردیف عقب آن تنها ظرفیت دو سرنشین بزرگ‌سال را دارد.

فروش خودرو، بدون ریسک، بدون هزینه

اگر پیش از این سابقه فروش خودرو را داشته باشید، به طور حتم می‌دانید که فروش خودرو در نمایشگاه‌های خودرو و یا وبسایت های مختلف دردسرهای مختلف و متنوعی را به همراه دارد. برای مثال در صورتی که خودروی خود را برای فروش در وب‌سایت های آگهی خودرو آگهی کرده باشید، بایستی شبانه روزی به تلفن‌های خریداران احتمالی پاسخ دهید آن هم با سوال‌های عجیب و غریب و در بسیاری از موارد فقط گرفتن قیمت خودرو!

به جای تحمل این همه دردسر و اتلاف زمان و هزینه بهتر است راهی مطمئن‌تر برای خود انتخاب نمایید. به راحتی می‌توانید به وبسایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کرده و درخواست فروش خودرو خود را ثبت نمایید. استفاده از خدمات وب سایت همراه مکانیک می‌تواند مزایای بسیاری برای شما به همراه داشته باشد که برخی از آنها در ادامه آمده است:

* فروش خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن

* عدم نیاز به پاسخگویی به تلفن خریداران

* کارشناسی خودرو به صورت کامل پیش از فروش برای جلوگیری از دردسرهای احتمالی

* امکان استفاده از مشاوره عقد قرارداد کارشناس حقوقی همراه مکانیک

* عدم نیاز به پرداخت هزینه برای فروشندگان خودرو

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5073696

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی قیمت خودرو کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی تبلیغات فولاد روابط عمومی اپلیکیشن بازی های رایانه ای انرژی بابلسر بانک گردشگری بومی سازی وکیل دادگستری کیا اسپورتیج دو دیفرانسیل فروش خودرو شاسی بلند ایران شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.   حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.   وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • جیلی گلکسی ئی5 ؛ رونمایی از یک شاسی بلند 1.3 میلیاردی (+تصاویر)
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر
  • عملکرد جالب شاسی بلند جدید کره ای بازار را در تصادف ببینید