Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس کمسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به مشکل آبگرفتگی معابر در اهواز گفت: طرح تجهیز و اتصال ۵۷نقطه به شبکه آب‌های سطحی مابین شهرداری و آبفا اهواز در دست احداث است. - اخبار استانها -

سید ناصر موسوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: مردم نگران باران های پیش رو نباشند‌، طرح جمع آوری آب‌های سطحی در حال اجرا است

وی از اقدامات انجام شده در طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد و افزود: به طور کلی 400 نقطه بحرانی در اهواز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 منطقه در شهرداری اهواز به طور شبانه روز در حال ایجاد شبکه آب‌های سطحی برای مقابله با آبگرفتگی احتمالی هستند.

وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر و رودخانه‌های اردبیل در راه است وعده‌های شهردار به کجا رسید؟ مردم اردبیل همچنان شاهد آبگرفتگی با کمترین بارش

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح تجهیز 57 نقطه به شبکه آب‌های سطحی ما بین شهرداری و آبفا در دست احداث است.

موسوی نژاد افزود: در مناطق مرحله اولیه کار فوق بحرانی هست و بدون شک حین بحران دچار آبگرفتگی می‌شوند به همین دلیل در مرحله اول قرار گرفتند مناطق دیگر نیز به نوبت شناسایی و کلید می‌خورند.

رئیس کمسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز تاکید کرد: برای جلوگیری از ایجاد مشکل در اثر حفاری معابر، میزان مشخصی برای حفاری در هر مرحله از کار در نظر گرفته شد به گونه‌ای که 20 تا 30 متر حفاری و پس از 10 تا 15 روز با آسفالت پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کوتاه «تیک تاک» در اهواز به مرحله تدوین رسید

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «تیک تاک» به نویسندگی کوثر فواضل و کارگردانی مهدی منصور و تهیه‌کنندگی راحله دودانگه در اهواز به پایان رسید و اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

این فیلم کوتاه با حضور هنرمندان خوزستانی تصویر برداری شد و پس از اتمام مراحل فنی بناست در جشنواره‌های بین‌المللی به نمایش درآید.

بازیگران اصلی این فیلم شامل حسن کعبی، زینب سعیدی و سمانه حزبا هستند.

عبدالهادی الجرف مشاور کارگردان، فائزه سودانی دستیار کارگردان، محمد امین سراج پور دستیار تهیه‌کننده، حسین نادری مدیر فیلمبرداری - تدوین و صداگذاری، فاطیما حزباوی طراح گریم - لباس و صحنه، هاشم اهوازی مدیر تولید، علیرضا نوذرپور مدیر صدابرداری، (محسن حبییی برنامه ریز)، شیما سعیدی مدیر روابط عمومی پروژه، سرور زرادشان منشی صحنه، محمد کریمی عکاس، احمد سنجری مدیر تدارکات، حسام غافل پور تصویربرداری هوایی، زهرا قدیری طراح لوگو، محمدحسین رحیمی طراح پوستر، علیرضا سواری دستیار فیلمبردار، رسول کعب اصل دستیار تولید، رسول بیت صیاح دستیار صحنه، فاطمه اسدی دستیار برنامه‌ریزی و عبدالله آبافت نقاش پوستر از دیگر عوامل فیلم کوتاه «تیک تاک» هستند.

مهدی منصور نویسنده و کارگردان خوزستانی تاکنون آثار تصویری را در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شرکت داده است و در پروژه‌های فیلمسازی حضوری فعال دارد.

کد خبر 6083622

دیگر خبرها

  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم
  • عدم دفع آب‌های سطحی و کلافگی ساکنان کوی جانبازان بناب + فیلم
  • فیلم کوتاه «تیک تاک» در اهواز به مرحله تدوین رسید
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف 
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان
  • آبرسانی پایدار به روستای سمانه شهرستان دهلران