Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور از نمایشگاه دستاورد‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد.

به گزارش برنا، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(سه شنبه) از نمایشگاه دستاورد‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ قرار گرفت.

در این بازدید که دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز حضور داشتند، طرح های اجتماع محور در حوزه اشتغالزایی، توانمندسازی اقتصادی، استارت آپ ها با هدف کمک به مشاغل آسیب دیده در دوران کرونا رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راه اندازی بازار اجتماعی آنلاین به منظور تقویت کسب و کارهای خانگی و محلی، رسیدگی به وضعیت اشتغال کولبران و محرومیت زدایی با تقویت فعالان حوزه صنایع دستی، کشاورزی و دامی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بود.

همچنین گزارش عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ که از ۵ اسفند ۱۳۹۸ تا کنون به منظور مشاوره به بیماران کرونایی، سلامت مادران باردار، سرطان، سلامت سالمندان و روانشناسی و تغذیه راه اندازی شده بود به معاون اول رییس جمهور ارائه شد.

در این طرح بیش از ۳ هزار پزشک و پیراپزشک با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همکاری می کنند و روزانه ۱۰۰ هزار تماس با این سامانه برقرار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون اول رییس جمهور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز در راستای تحقق شعار سال و استفاده از مشارکت مردم در جهش تولید، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان به همراه محمدابراهیم حسن نژاد معاون وزیر در امور تولیدات دامی و مریم طهماسبی مشاور وزیر و مدیر کل زنان روستایی، از واحد دامداری روستای مندکان شهرستان پاکدشت با هدف بررسی وضعیت تغذیه دام و جمع‌آوری خوشکاله در سیستم‌های خانگی برای کمک به غنی سازی خوراک دام بازدید کردند.

گفتنی است، در این بازدید تصمیماتی برای ایجاد زنجیره جمع‌آوری خوشکاله و غنی سازی خوراک دام گرفته شد.

کد خبر 6064340

دیگر خبرها

  • رضایت شهروندان و مسافران نوروزی از ناژوان اصفهان
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا