Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@12:53:38 GMT

ممنوعیت تردد در جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۸۸۰

ممنوعیت تردد در جاده چالوس

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران- شمال تا ساعت ۱۷ ممنوع است همچنین تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران- شمال تا ساعت ۱۷ ممنوع است، همچنین تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: طرح‌های جهان برای محدود کردن تردد خودرو

وی افزود: ضمناً محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران است.

بیشتر بخوانید: محدودیت ۳ روزه تردد در جاده چالوس

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، البرز، تهران و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی و گیلان گزارش شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ پلیس راهور وضعیت ترافیکی تردد اخبار حوادث آزادراه قزوین گزارش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران از دقایقی پیش طی شامگاه پنجشنبه ممنوع شد.   سرهنگ " پیمان کرمی" در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این ممنوعیت تردد باهدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.   وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می شود.   کرمی گفت: اکنون ترافیک در خط شمالی و جنوبی جاده کرج - چالوس سنگین است.   وی افزود: همچنین ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج - قزوین از کلاک تا پل حصارک و برعکس در بیشتر مقاطع سنگین گزارش شده است.   مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.   نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد