Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجسمه فردوسی که قرار بود در میدان علوم دانشگاه فردوسی مشهد نصب شود به پارک جنگلی طرق انتقال یافت.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد کافی در خصوص انتقال مجسمه فردوسی به خارج از دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی تشکیل نشده است. ما منتظر تشکیل این جلسه برای تعیین موقعیت احداث این مجسمه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مالک این مجسمه مهندس حسین ثابت است و فعلا تصمیم گرفته‌اند تا زمانی که شورای فرهنگ عمومی در خصوص آن تصمیم گیری کند این مجسمه به پارک جنگلی طرق منتقل شود.  

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در مصاحبه قبلی خود با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مجسمه فردوسی در دانشگاه گفته بود که نصب مجسمه در شرایط حال حاضر کار غیرقانونی و غیر شرعی نیست و جای‌گذاری چنین مجسمه‌ای در دانشگاه افتخار تمام فردوسی دوستان است. در هر حال این مجسمه را نصب خواهیم کرد اما اینکه این مجسمه کجا نصب خواهد شد بستگی به تصمیم شورا دارد. به عنوان مثال شاید این شورا تصمیم بگیرد که این مجسمه در آرامگاه نصب شود و در دانشگاه مجسمه کوچک‌تری نصب شود.

پیش‌تر نیز قرار بر این بود این مجسمه حدود ۴۰ متری که جنس آن از یونولیت و رزین با روکش گچی است در میدان علوم دانشگاه نصب شود که با مخالفت دانشجویان،  برخی از مسئولان و دیگر افراد فعلا این کار به تعویق افتاده است و هنوز مشخص نیست در کجا نصب خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس دانشگاه فردوسی مشهد مجسمه فردوسی مجسمه فردوسی نصب شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟