Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:13:14 GMT

راه‌های اصلی استان اردبیل بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۶۱۴۷

راه‌های اصلی استان اردبیل بهسازی می‌شود

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا افزود: احداث ۴۸ کیلومتر از جاده اردبیل-مشگین‌شهر ،۴۵کیلومتر از جاده پارس آباد - مشگین‌شهر ،بهسازی جاده سرچم –اردبیل و جاده مشگین‌شهر به اهر از جمله پروژه‌های است که قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای آنها اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه عملیات زیرسازی و خاکبرداری باند دوم جاده اردبیل _ سرچم تسریع می‌شود، گفت: ۲۱ کیلومتر از قطعات ۳ و ۴ این پروژه تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل افزود: پیمانکار پروژه متعهد شده با افزایش نیروی کار و ماشین‌آلات لازم طبق برنامه زمان‌بندی اقدام کند و در صورت مساعد بودن شرایط جوی امسال عملیات خاکبرداری، خاکریزی، احداث ابنیه‌ فنی انجام و عملیات روسازی و آسفالت نیز در نیمه اول سال۱۴۰۰  اجرایی شود.

وی در رابطه با عملیات عمرانی در ابتدای جاده اردبیل به سرچم هم گفت: تعریض ۳۵ کیلومتر مسیر به راه و شهرسازی استان تفویض شده بود که از این ۳۵ کیلومتر در ۲۸ کیلومتر عملیات راه‌سازی تمام شده و هفت کیلومتر نیز در حال انجام است.

بهنامجو با بیان اینکه مسیر اردبیل _سرچم یک پروژه حیاتی است افزود:بهسازی این پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیا در اولویت است.

استاندار اردبیل گفت: سال گذشته در مجموع  ۵۵ کیلومتر از جاده‌های استان چهارخطه شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

برچسب‌ها بهسازی راه ها استان اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها استان اردبیل اکبر بهنام جو بهسازی راه ها استان اردبیل اکبر بهنام جو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جعفرآباد با اعلام آغاز عملیات اجرایی طرح بهسازی ابتدای آزادراه قم جعفرآباد گفت: این طرح به صورت امانی و به طول ۷۰۰ مترمربع، در دو لاین رفت و برگشت ( جمعا به عرض ۱۵ متر) از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز و انشاالله تا پایان همین ماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مسعود زوارزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جعفرآباد از شروع عملیات اجرایی طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد خبر داد.

زوارزاده در تکمیل خبر فوق به موقعیت اجرایی طرح اشاره و افزود: قطعه در حال بهسازی در ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد، روبروی بوستان نبوی ص (صدری سابق) واقع شده است.

زوارزاده اضافه کرد: بزرگراه قم جعفرآباد از سویی یکی از محورهای مهم و کریدوری استان قم با استان مرکزی و از سویی دیگر راه دسترسی شهرستان جعفرآباد و توابع آن که از قطب های کشاورزی و دامداری استان است.

وی ترافیک ترکیبی این بزرگراه را از عوامل اصلی در تخریب و استهلاک آن دانست و تصریح کرد: تردد انواع ماشین آلات نیمه سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و... در طول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان نموده و در همین راستا شاهد اجرای طرح های عمران جاده ای بزرگی در طول راه های این شهرستان بوده ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جعفرآباد در خصوص مشخصات جغرافیایی قطعه ورودی بزرگراه قم جعفرآباد عنوان کرد: موقعیت مکانی این قطعه از بزرگراه موجب شده گاها در فصول بارشی سال شاهد آبگرفتگی آن ازسویی و تخریب سطوح آسفالتی آن به دلیل ترمزهای منقطع خودروها (به دلیل ورود به حوزه شهری) از سویی دیگر باشیم.

زوارزاده در ادامه به ویژگی های فنی طرح بهسازی قطعه ورودی بزرگراه قم جعفرآباد پرداخت و اظهار کرد: طول مسیر طرح ۷۰۰ متر است که دردولاین رفت و برگشت (جمعاً به عرض ۱۵ متر) به اجرا درآمده است.

وی افزود: اهم اقدامات در حال اجرا در این طرح شامل برداشت لایه های تخریب شده سطوح آسفالتی، زیرسازی، روکش آسفالت، خط کشی و... است.

زوارزاده در بخش دیگری از این خبر به بازه زمانی تکمیل پروژه اشاره کرد و گفت: این طرح مهم عمران جاده ای از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و انشا... تا پایان همین ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با یادآوری این مهم که تمامی مراحل پروژه در قالب طرح های امانی اجرایی شده عنوان کرد: ۱۵ نفر عوامل فنی اداره متبوع با بهره مندی از ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری مسئولیت اجرایی این طرح را به عهده دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان جعفر آباد در پایان تأکید کرد: از کاربران محترمی که از محل اجرای این پروژه و دیگر طرح های عمران جاده ای تردد می نمایند درخواست می شود ضمن رعایت جامع مقررات ترافیکی، همکاری و تعامل لازم با عوامل اجرایی را لحاظ کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است