Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «گوسفند» به نویسندگی و کارگردانی سیدمهران قریشی و تهیه‌کنندگی فرید ابراهیمی با حفظ سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی پس از ۶۰ روز پیش تولید و چهار روز فیلمبرداری در مراحل فنی قرار دارد.

این فیلم کوتاه در مراحل تدوین و صداگذاری است. هومن بنائی، فرج الله گل سفیدی، هدایت الله سجادی، صبا رنجبر، اکبر تقیان، نوید فهیمی و سامان سیوس بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «پاکی یک زندگی سلاخی می شود و غفلت مبنای تفکر یک انسان را تکه تکه و از ضعف، غیرت و عفت پوست کنی می کند و تمام این ها مانع واقع بینی شده و ... .»

قریشی که قبل از این هم فیلم کوتاه «بند ناف» را در کارنامه هنری خود دارد در فیلم «گوسفند» تلاش کرده است گوشه های پنهان روابط انسانی را به تصویر بکشد.

از عوامل اصلی این پروژه می‌توان به نویسنده و کارگردان: سیدمهران قریشی، مجری طرح و تهیه‌کننده: فرید ابراهیمی، سرمایه‌گذار: سیدامیر مولایی، مدیر فیلمبرداری: شاهین عراقی، مشاور کارگردان: رضا گمینی، مدیر صدابرداری: علیرضا پاکنهاد، گریم و طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، طراح صحنه و لباس: فرزانه نوری کرمانشاهی، دستیار کارگردان: گلناز کاووسی، برنامه ریز و منشی صحنه: میترا احمدی و مدیر تولید: مهدی فرشا اشاره کرد.

کد خبر 5073741 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه نویسندگی فیلم سینمایی تئاتر ایران فیلم کوتاه سینمای مستند موسیقی ایرانی سریال ایرانی حضور هنر ایران در جهان شبکه دو سیما ویروس کرونا جشنواره فیلم مقاومت بازیگر سینما برنامه تلویزیونی فیلم مستند برنامه رادیویی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897041

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی