Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،سعید اوحدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اراک در حاشیه سفر یک روزه به استان مرکزی، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب فرزندان شاهد و جانبازان ۷۰ درصد به بالا تا پایان برنامه ششم توسعه در نهادهای دولتی بر اساس بند ج ماده ۸۷ قانون صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس این ماده قانونی، دولت باید تا پایان برنامه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد را به استخدام نهادهای دولتی درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: آزمون تخصصی جامعه ایثارگری بعد از آزمون سراسری استخدامی برگزار می‌شود که بعد از برگزاری این آزمون، قبول شدگان جذب دستگاه‌های دولتی خواهند شد.

اوحدی در ادامه هدف از سفر به استان مرکزی را سرکشی به استان‌ها برشمرد و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه تامین زمین برای دو هزار مسکن جامعه ایثارگری از دیگر اهداف این سفر است که امید است با تحقق این مهم، شاهد برطرف شدن مشکل مسکن خانواده شاهد و ایثارگر در استان باشیم.

وی بیان کرد: تامین مسکن ایثارگران در سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه بود و آنطور که باید و شاید به خوبی اجرا نشد و همین مسئله به یکی از عقب ماندگی‌های بنیاد شهید در سال‌های گذشته تبدیل شد که سعی داریم این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تامین مسکن جامعه ایثارگری رسالت مهم بنیاد شهید است که نباید از آن غفلت شود.

اوحدی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه تامین اشتغال هزار نفر از جامعه ایثارگری خبر داد و افزود: با هماهنگی انجام شده با بخش خصوصی، این میزان اشتغال بر مبنا و با محوریت مهارت‌آفرینی و با امضای تفاهم نامه امروز تحقق پیدا می‌کند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جامعه ایثارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر