Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهرداری قرچک که در مسابقات لیگ دسته اول حضور دارد، فصل گذشته موفق شد در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد؛ به طوری که یکی از شانس‌های اصلی صعود به مسابقات لیگ برتر بود، اما در نهایت نتوانست جواز صعود به این بازی‌ها را کسب کند و فصل بعد هم در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال از باشگاه شهرداری قرچک خبر رسیده است که گویا مسئولان این تیم قصد دارند امتیاز این باشگاه را برای فصل بعد، به تیم دیگری واگذار کنند.

بیشتر بخوانید

احتمال متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ برتر فوتسال قوت گرفت

علت این تصمیم، این است که تیم فوتسال شهید منصوری قرچک، فصل بعد در لیگ برتر حضور دارد و ممکن است مسئولان شهر قرچک نتوانند به هر ۲ تیم یعنی شهید منصوری و شهرداری برسند؛ به همین دلیل مسئولان این شهر تصمیم گرفته‌اند امتیاز تیم شهرداری را واگذار کرده تا این تیم با آرامش کامل در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کند.

مسئولان تیم فوتسال شهرداری قرچک، پس از آن که محمود خوراکچی، سرمربی با سابقه فوتسال کشورمان نتوانست فصل گذشته در این تیم موفق باشد، تصمیم گرفتند هدایت این تیم را برای فصل بعد بر عهده رضا داورزنی، سرمربی فصل گذشته تیم ستارگان ورامین بگذارند و حالا باید منتظر ماند و دید که با واگذاری امتیاز این تیم، آیا داورزنی باز هم حاضر است فصل بعد به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند و یا این که تصمیم می‌گیرد به تیم دیگری برود. از تیم شهید منصوری قرچک به عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ دسته اول فوتسال شهرداری قرچک مسابقات لیگ تیم فوتسال فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی

تیم‌های ملی فوتسال تایلند، ویتنام، ازبکستان و عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای سوم و پایانی گروه‌های اول و دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که هفدهمین دوره آن هم‌اکنون در کشور تایلند برگزار می‌شود روز گذشته _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال تایلند به‌همراه ویتنام از گروه اول و همچنین عراق به‌همراه ازبکستان از گروه دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تایلند - ویتنام

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود در گروه A به پایان رسید و تیم‌های ملی تایلند به‌همراه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند و میانمار و چین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این دیدارها روز یک‌شنبه به صورت همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کند و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

میانمار - چین

در دیگر مسابقه گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.

بدین ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل‌گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی‌سه سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

عراق - استرالیا

عراق در یکی از بازی‌های پایانی گروه دوم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، استرالیا را با شکست شش بر دو بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

ازبکستان - عربستان‌سعودی

در دیگر دیدار گروه B تیم‌ملی فوتسال ازبکستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

کد خبر 746809

دیگر خبرها

  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • جام ملت‌های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین
  • جام ملت های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین