Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، اسامی برندگان قرعه کشی هفت محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا و ۴ مدل وانت نیسان، از اینجا قابل مشاهده است.

برپایه این گزارش، در طرح فروش سایپا ۴۵۲ هزار و ۹۴۲ نفر شرکت کردند که ۴۴۳ هزار و ۱۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح فروش هفت هزار خودرو بود و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه‌کشی باشد، هفت هزار نفر دیگر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق‌دار عرضه شد، علاوه بر آن دو هزار دستگاه تیبا۲، ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ (وانت پراید)، ۵۰۰ دستگاه نیسان تک‌سوز، یک‌هزار دستگاه نیسان تک‌سوز آپشنال، دو هزار و ۲۰۰ دستگاه نیسان دوگانه‌سوز و ۳۰۰ دستگاه نیسان تک‌سوز با لاسیتک رادیال نیز عرضه شد.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبان طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، برپایه آمارهای سامانه کدال، گروه صنعتی سایپا موفق شد در هفت ماهه امسال ۱۸۸ هزار و ۲۷۱ دستگاه خودرو شامل ۵۰ هزار و ۴۱۳ دستگاه خودرو در خانواده پراید، ۱۲۱ هزار و ۵۳۷ دستگاه در خانوادگی تیبا، ۱۰ دستگاه سراتو، ۱۳ دستگاه آریو و ۱۶ هزار و ۲۹۸ دستگاه وانت ۱۵۱ تولید کند.

۲۳ هزار و ۷۹۸ دستگاه از خودروهای یاد شده مربوط به آمار مهرماه این شرکت است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دستگاه نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح