Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، زمان جدید ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمان جدید ثبت «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» ورودی ۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی در روز‌های ۸ تا ۱۲ آذر ماه ۹۹ تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان شاهد و ایثارگر قبولی آزمون سراسری سال ۹۹ رشته‌های گروه علوم پزشکی متقاضی انتقال می‌توانند از ۸ تا ۱۲ آذرماه ۹۹ با مراجعه به سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سامانه ثبت نام کنند.

دانشجویان متقاضی ثبت نام لازم است حتماً ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه کنند.

با توجه به زمان بر بودن فرآیند بررسی درخواست‌های متقاضیان لازم است دانشجویان تا اعلام قطعی نتایج بررسی ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه‌های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می‌شود.

در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نیازی به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه نیست و توصیه می‌شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید ۱۹، دانشجویان صرفاً از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند.

«سامانه ارتباط نزدیک» اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت پاسخگوی دانشجویان شاهد و ایثارگر خواهد بود.

دسترسی به «سامانه نقل و انتقال» از طریق آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان پذیر است و متقاضیان صرفاً در زمان تعیین شده ۸ تا ۱۲ آذر ماه می‌توانند به وارد شوند.

کد خبر ۵۰۷۳۸۱۸

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی دانشجویان شاهد و ایثارگر ثبت نام انتقال و مهمانی نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در نشست پرسش و پاسخ دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشگاهی که فهم سیاسی ندارد، اثر بخش هم ندارد.
محمدعلی زلفی‌گل در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر کاهش فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، به سامانه فرهنگ‌نما و ثبت فعالیت‌های فرهنگی در این سامانه اشاره و تأکید کرد: برای دانشگاهیان فعال در امور فرهنگی، کارنامه فرهنگی صادر می‌شود و به همین منظور، بودجه فرهنگی نیز به ردیف‌های بودجه سال ۱۴۰۳ اضافه شده است.
وی همچنین از پایان‌نامه‌هایی که بروندادی ندارد به عنوان علم عنکبوتی یاد کرد و افزود: رتبه علمی ۱۵ در جهان نتیجه رشد علمی کشور است.
وزیر علوم همچنین درباره استفاده از نخبگان و اعضای هیئت علمی، واقعیت دانشگاه را مبتنی بر بر پویایی و توانایی علمی دانست و ضمن دعوت مسئول بسیج دانشگاه علامه به انجام کار تحقیقاتی گفت: تولید علم شامل نظریه و مقاله هم می‌شود و برونداد‌های دیگری از جمله تبدیل ایده به محصول هم دارد.
زلفی‌گل با درخواست برای ارزیابی وزارت علوم اساس قانون خاطرنشان کرد: به همه حرف‌هایی که زدیم و وعده‌هایی که دادیم عمل کردیم و اگر کمی انصاف داشته باشید، همیشه در بین دانشجویان حضور داشتیم.
لازم به ذکر است سامانه فرهنگ‌نما (فرنما) سامانه‌ای است که با رویکرد جمع‌آوری کارنامه فرهنگی دانشجویان راه‌اندازی شد و تمام فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در این سامانه ثبت می‌شود. بر این اساس، دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی، علاوه بر کارنامه علمی، یک کارنامه فرهنگی نیز خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران