Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه در جلسات باید اعضای اصلی حضور داشته باشند و ماموریت ها و مرخصی مدیران با هماهنگی معاون مربوطه استانداری باشد، گفت: درخواست ما این است مدیران ساختار اداری را جدی بگیرند و ما به شدت بر این مسئله تاکید داریم.

"علی زینی وند" ظهر امروز ۲۷ آبان ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به فوریت تشکیل جلسه و شرایط کرونائی کشور اظهار کرد: باید تلاش کنیم ورودی بیمارستان ها کم و پیک مبتلایان به کرونا را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان کرمان به گونه ای است که دوره پیک کرونا در آن طولانی شده به دلیل اینکه اقلیم و آب و هوا متفاوت است و احتمالا دوره درگیری ما با کرونا بیشتر خواهد بود و کار سخت تر است و این موضوع مهمی است و همه دستگاه ها باید پای کار بیایند.

زینی وند تصریح کرد: کار با ستاد و دستگاه خاصی جمع نمی شود و هر وظیفه ای که ستاد به عهده دستگاه ها می گذارد باید وظیفه را انجام بدهند و اکنون بار اضافه ای به همه کشور، دولت و دستگاه ها تحمیل شده و باید این بار توزیع شود.

وی بیان کرد: مسئله ای که هم کرونا و هم تحریم ها روی آن تاثیر گذاشته، معیشت مردم است و مهم ترین جایی که باید تصمیم بگیریم و فشار را روی مردم کاهش بدهیم، جلسه تنظیم بازار است.

در جلسات باید اعضای اصلی حضور داشته باشند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در جلسات باید اعضای اصلی حضور داشته باشند و ماموریت ها و مرخصی مدیران با هماهنگی معاون مربوطه استانداری باشد، گفت: درخواست ما این است مدیران ساختار اداری را جدی بگیرند و ما به شدت بر این مسئله تاکید داریم.

وی در ادامه افزود: بخشی از گرانی در کشور تحمیلی است و مردم این را می پذیرند، وقتی مردم احساس رهاشدگی بکنند و گرانفروشی های ناعادلانه در کنار این گرانی تحمیلی به آنها تحمیل شود، عصبانی می شوند و حق هم دارند.

زینی وند با بیان اینکه درخواست ما از فرمانده سپاه این است بسیج سازماندهی شده در بازرسی ها پای کار بیاید و بازار باید سایه نظارتی را حس کند، افزود: ابزار ما برای کنترل گرانفروشی نظارت است و باید ابزار کار در اختیار بازرسان آنها قرار بگیرد.

وی خطاب به ناظران بیان کرد: جاهائی که محرز است افرادی در شرایط سخت معیشتی مردم در احتکار و گرانفروشی اقدام و سودجویی می کنند، رحم نکنید و برای آنها حکم صادر و رسانه ای کنید تا مردم بدانند که با این اقدام بقیه خودشان را جمع و جور می کنند.

استاندار کرمان گفت: باید در همه شهرستان ها به شدت با سودجویان مقابله کنیم و نمود آن برای مردم وجود داشته باشد و کار باید با سرعت پیگیری شود؛ اینکه مردم سایه نظارت و در کنارشان بودن را حس کنند، روحیه آنها نیز تعدیل می شود.

غافلگیری از هیچ کدام از ماها پذیرفته نیست

وی در ادامه اظهار کرد: حمل و نقل بحث مهم و یکی از کانون های حساس در وضعیت کنونی است و باید مدیریت شود تا دچار مشکل نشویم. غافلگیری از هیچ کدام از ماها پذیرفته نیست.

زینی وند تصریح کرد: اصل رفاه مردم است و باید کارهای مربوط به تنظیم بازار با جدیت و مکرر پیگیری شود و استان ها نباید برای حل مشکل استان خودشان بقیه را با مشکل مواجه کنند؛ همه با هم هستیم.

وی بیان کرد: بحث تنظیم بازار خیلی مهم است و به هیچ وجه نباید رها شود و بازرسی ها باید تشکیل شود و مسائل مختلف تحلیل، علت یابی و مشکلات رفع شود و به عنوان مثال نباید بیشترین شکایات را در میوه و سبزی داشته باشیم در حالی که استان کرمان خودش تولیدکننده است.

استاندار کرمان گفت: باید همه پای کار بیایند و از گزارشات مردمی استفاده کنید و تاکید می کنم کرونا، بازار و معیشت اولویت ماست و باید به آن توجه کرد.

شاکله بدنه مدیریت استان خوب است

وی با اشاره به اینکه فرمانداران خیلی جدی به تنظیم بازار ورود و گزارشات تنظیم بازار را به ما بدهند، تاکید کرد: با همه سختی ها و شرایطی که وجود دارد، شخصا معتقدم اگر ما مدیران با همه امکانات و توان پای کار باشیم، مشکلات خیلی کمتر از این خواهد بود و یک کم مردانگی و جنبیدن می خواهد.

زینی وند با بیان اینکه از مدیری نشنوم که سال پایانی دولت است، تصریح کرد: هر روز که هستیم باید کار کنیم و پایان دولت و بی انگیزگی به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ امروز قدرت و امضاء داریم کار انجام می دهیم و فردا اگر نبودیم، تکلیفی بر ما وارد نیست.

وی با اشاره به اینکه ما کار می خواهیم و مدیران باید خودشان را برای کار و بازدید آماده کنند، بیان کرد: شاکله بدنه مدیریت استان خوب است و استان کرمان ظرفیت های خوبی دارد و انشاءالله موفق باشیم و بتوانیم با هم دوره خوبی را در خدمت مردم سپری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی استاندار كرمان ستاد تنظيم بازار استاندار کرمان استان کرمان تنظیم بازار زینی وند پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم

وزیر کشور در ساری گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد وحیدی امروز چهارم اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران در سالن همایش اتاق بازرگانی استان، گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شده است و اینها باید گفته شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور ما را ببینند، افزود: مدیران ما پاک‌دست بوده و فداکارانه در حال خدمتگزاری هستند و اینها تلاش یک فرد نیست بلکه تلاش نظام است.

وحیدی گفت: آقای حسینی پور؛ استاندار سابق مازندران با سابقه خوب در مدیریت‌های پیشین از استانداری و با پشتوانه قوی برای این استان مهم و برجسته با جریان علمی و دانشی و جریان معنوی قوی و ظرفیت‌های مهم طبیعی و... انتخاب شده بود. 

وی ادامه داد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و تجربه امروز پس از دو سال و اندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم، به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر بدهیم، ایشان فداکارانه و ایثارگرانه با وجود بیماری همسرش در مازندران ماندند تا به مسائل مردم برسند.

وحیدی بیان کرد: از حسینی‌پور خواستیم که تا انتخابات مجلس بمانند و ماندند و اکنون نه به دلیل ضعف مدیریتی، بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر ایجاد شد. 

وحیدی ادامه داد: البته کشاکشی هم وجود داشت که از ایشان در وزارت کشور استفاده کنیم تا در موضوعات مختلف از ایشان استفاده شود، اما آقای مخبر نظرشان این بود که از حسینی پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور درباره انتخاب یوسف نوری به عنوان استاندار مازندران هم گفت: کمتر حوزه‌ای هست که ایشان صاحب‌نظر نباشد، به ویژه در موضوع گردشگری، برنامه ریزی و آموزش، از همین رو تصمیم نهایی این شد که برای استان مهم مازندران، از وجود ایشان استفاده کنیم.  

وحیدی در پایان گفت: اینکه چگونه مردم را در توسعه مشارکت بدهیم نیز از ویژگی‌های استاندار جدید است و امیدواریم  ظرفیت‌های مهم مازندران در اقتصاد دریا، گردشگری و جهش تولید به خوبی به‌کارگیری شود. 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت