Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس مدعی شد به دلیل خلف وعده‌های مدیریت سابق بارها نامه قطع همکاری به باشگاه ارسال کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که ساعاتی پیش برای پیگیری امور نقل و انتقالات تیم به دیدار مدیران باشگاه رفته بود، پس از خارج شدن از ساختمان باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکن یا بازیکنان مورد نظر خود به خصوص در بخش دفاعی گفت: ما یک روز دیگر بیشتر فرصت نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنی گیرمان آمد می گیریم و نشد هم که دیگر نمی شود.
او در پاسخ به اینکه قرارداد مهدی خانی نهایی خواهد شد یا خیر، بیان کرد: بله امروز درست می شود.

 

سرمربی سرخپوشان درباره گزینه‌های مدنظر این باشگاه و مذاکراتی که برای جذب آنها صورت گرفته گفت: اسم نمی شود برد اما چند گزینه بودند که یا قرارداد داشتند یا اینکه از نظر کیفی و فنی مناسب نبودند.

یحیی درباره جدایی امیر روستایی نیز به بحث معاوضه او اشاره کرد و گفت: در مورد امیر روستایی بحث این است که قرضی برود یا اینکه بازیکنی از پیکان بگیریم.

 

سرمربی سرخ‌ها درباره مدیریت سمیعی و حضور او روی صندلی مدیریت این باشگاه گفت: خدا را شکر. ایشان هم تلاش می کند تا مشکلات باشگاه را حل کنند. مشکلات زیاد است و باید زمان در اختیارشان گذاشت تا حل شود. مشکلات و سختی و چاله و چوله زیاد دارد و دوستان همه در حال تلاش هستند. پشت سر هم جلسه می گذارند و ما هم باید صبورتر باشیم و حمایتی به این قضیه نگاه کنیم و امیدوارم مشکلات حل شود.

یحیی گل محمدی درباره اینکه شایعاتی درباره حواشی جدایی و فسخ او نیز به دلیل مشکلاتش در زمان مدیریت رسول پناه شکل گرفته نیز اینطور پاسخ داد: به خاطر بدعهدی، خلف وعده هایی که دادند و اینکه قرار بود مشکلات حل شود اما وعده‌ها به سرانجام نرسید، من چندین نامه به باشگاه زده بودم و حتی مصاحبه هم کردم در خصوص اینکه قطع همکاری کنم. نامه زیاد دادیم و تا دل تان بخواهد. با این مشکلات ادامه دادیم اما خدا را شکر قهرمان غرب آسیا شدیم اما این مشکلات همچنان ادامه دارد. ولی باید صبور باشیم و انشاالله مشکلات حل شود.

 

سرمربی پرسپولیس در آخرین صحبتی که داشت درباره موضوع مربوط به توافق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای عدم جذب بازیکن از یکدیگر نیز گفت: من خبری از این موضوع ندارم.

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران گل محمدی حل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در همین راستا قرار بود دیروز (دوشنبه) جلسه‌ای پیرامون حضور گل‌محمدی و حل موانع حضور او در تبریز برگزار شود اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است تکلیف حضور گل‌محمدی در تراکتور تا فردا مشخص شود و مدیران این باشگاه پیگیر حل موانع هستند.

کد خبر 846704 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!