Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اختلالات ارسال پیامک همراه اول مربوط به افزایش ظرفیت شبکه است.

به گزارش قدس آنلاین،  در  این اطلاعیه آمده است: با توجه به ضرورت افزایش ظرفیت شبکه همراه اول، اختلالاتی از بامداد امروز در برخی نقاط در شبکه همراه اول به خصوص در ارسال پیامک ایجاد شده و در حال برطرف شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت مخابرات در این اطلاعیه تاکید کرد: مشترکان در صورت بروز مشکل در خصوص ارسال پیامک تنظیمات گوشی خود را تغییر ندهند.

شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن همراه اول و بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محمود قربان زاده اظهار کرد: نظر به ضرورت تامین سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران بارگاه رضوی هیچگونه اغماضی در مورد متخلفان انجام نشده و با افرادی که امنیت و سلامت غذایی جامعه را به مخاطره بیندازند با همکاری دستگاه قضایی به شدت برخورد خواهیم کرد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی دامپزشکی از ۱۹ اسفند ماه پارسال گفت: این طرح با حضور ۱۱۶ اکیپ به استعداد ۱۹۶ کارشناس اجرا می‌شود که طی این مدت  بیش از ۴۳ تن انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی توقیف و ۲۸ تن نیز معدوم شده است.

وی افزود: تمامی کشتارگاه‌های دام و طیور استان تحت نظارت کامل دامپزشکی بوده و مصرف کنندگان می‌توانند محصولات این مراکز را با اطمینان مصرف نمایند مشروط بر اینکه به نشان دامپزشکی و نیز تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کافی را داشته باشند.

قربان زاده ضمن تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف و ضبط موارد غیر مجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی از کلیه شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده موارد یادشده و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در مشهد، با شماره تلفن‌های ۳۷۲۵۰۰۲۵ و ۳۷۲۵۰۰۳۵ (شبکه دامپزشکی مشهد)، ۱۵۱۲ (مرکز پیام اداره کل)، و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان گذاشته و یا با سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • مزایای یک پنل پیامکی خوب چیست؟