Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@02:20:57 GMT

کشف انباری با ۷۴ تن برنج احتکار شده در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۹۴۵۰

کشف انباری با ۷۴ تن برنج احتکار شده در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۴ تن و ۴۱۶ کیلو برنج احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با انجام برخی اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند مقدار زیادی برنج در یک انبار احتکار شده که بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران پلیس امنیت اقتصادی همراه با نمایندگان سازمان " صمت" و "تعزیرات حکومتی" از محل مورد نظر بازرسی کردند که ۷۴ تن و ۴۱۶ کیلو برنج احتکار شده کشف شد که مالک مدارک قانونی را ارائه نداد.

سرهنگ هاشمی‌فر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ارزاق عمومی مردم را برای سود بیشتر خود احتکار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

کد خبر 456105

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان کشف قاچاق دپوی انبار ها برنج قاچاق احتکار اقلام خوراکی تعزیرات حکومتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد