Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست ظهر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: سوال علی اکبر کریمی نماینده اراک درباره علت بکارگیری افراد بازنشسته و فاقد صلاحیت در سمت‌های مختلف در ستاد اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های تابعه که باعث بروز مشکلات بسیاری برای فرهنگیان شده مطرح کرد و از پاسخ های وزیر مشروط به برگزاری جلسات هماهنگی برای رفع ایرادات وارده قانع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: سوال بعدی از جانب رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان مطرح شد که درخصوص محرومیت آموزشی استان گرگان و وضعیت نگران کننده در قیاس با سایر مناطق کشور بود که مقرر شد ظرف 3 هفته آینده هیاتی از وزارتخانه آموزش و پرورش نشستی با نماینده سوال کننده برگزار کند و بازدید میدانی نیز از مناطق مورد بحث و سوال صورت گیرد.

فلاحی اظهار داشت: در ادامه سید جلیل میرمحمدی نماینده میبد نیز سوال خود را از وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه چرا در حالیکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نیاز شدید به فضای فیزیکی دارند، آموزش و پرورش مدارس بلااستفاده خود در برخی مناطق روستایی را که بعضاً در حال تخریب است در ازای تعمیر و نگهداری در اختیار دستگاه های اجرایی متقاضی قرار نمی دهد، مطرح کرد که وی نیز با قول پیگیری این موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش قانع شد.

«سوال بعدی از سوی فرهاد بشیری نماینده پاکدشت درباره علت عدم تکمیل مدارس نیمه تمام حوزه انتخابیه اش مطرح شد که وی از پاسخ های حاجی میرزایی و رئیس سازمان نوسازی مدارس قانع شد.»

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: همچنین نصرالله پژمانفر نماینده مشهد سوال خود را مبنی بر اینکه با حذف امور تربیتی از تشکیلات اداره آموزش و پرورش، چه کسی نقش کلیدی امور تربیتی را در راستای تحکیم و تثبیت جایگاه مربیان تربیتی در راستای پیاده سازی محتوای سند تحول بنیادین داراست را مطرح کرد که وی پس از استماع پاسخ‌‍ های وزیر، از توضیحات وی قانع نشد و مقرر شد نشست مشترکی برای بررسی ابعاد سوال با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برگزار شود.

وی افزود:‌ مصطفی نخعی نماینده نهبندان در مجلس هم سوالی درباره مأمور شدن برخی افراد مطرح کرد که وی بعد از استماع سخنان وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که قانع شده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مجلس شورای اسلامی صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس وزیر آموزش و پرورش قانع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای امنیت برای بررسی اعطای عضویت کامل سازمان ملل به فلسطین گفت: مردم فلسطین همواره قربانی حوادث و تصمیمات بین المللی بوده‌اند که خود در آن نقشی نداشته‌اند.

وی افزود: از سال ۱۹۸۸ رهبری (تشکیلات خودگردان) تمایل خود را برای پایان دادن به درگیری نشان داده و امتیازات تاریخی داده است. مناقشه فلسطین و اسرائیل از مرزهای دو طرف فراتر رفته و به مناطق دیگر نیز کشیده شده است.

نماینده فلسطین تصریح کرد: عضویت کامل در سازمان ملل حقی است که ما باید با تصمیم بین المللی نه از طریق مذاکره به آن دست یابیم. هر کسی که مانع تصمیم‌گیری برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل شود، به افزایش شانس صلح در منطقه ما کمک نمی کند.

وی تأکید کرد: مشغله ما به عضویت کامل در سازمان ملل باعث نمی شود جنگ همه جانبه‌ای را که در غزه در حال وقوع است، فراموش کنیم. بخش بزرگی از نوار غزه غیرقابل سکونت شده است. در همین حال، حملات شهرک نشینان علیه شهروندان ما در کرانه باختری و قدس اشغالی در حال افزایش است.

نماینده تشکیلات خودگردان همچنین گفت: جامعه بین المللی نباید اجازه دهد هیچ طرفی خود را فراقانونی و مصون از مجازات فرض کند. مسؤولیت تجاوز به نوار غزه بر عهده کشورهایی است که اسرائیل را مسلح می کنند.

کد خبر 6082159

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور