Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین صالحیان روز سه‎شنبه در نشست بررسی وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر در حضور اعضای شورای شهر افزود: به دنبال درخواست نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورا و استاندار از معاون وزیر کشور، قرار شد تا پایان فصل جاری شهرداری بوشهر تیم‌داری کند.

وی بیان کرد: در این راستا به نماینده بوشهر و استاندار بیان شد که شهرداری را تا انتها در مسیر تیم‌داری یاری کنند چراکه این مجموعه به تنهایی قادر به تیمداری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحیان ادامه داد: هرچند اعتبارات شهرداری ناچیز است اما با تداوم نگاه مثبت و همکاری استاندار و نماینده بوشهر بدون شک از تیم شاهین به صورت جدی حمایت می‌شود.

وی گفت: در این زمینه قول‎‏هایی به شهرداری داده شده و قرار است شهرداری برای برخی از مبلغ هزینه داری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مراجعه کند.

صالحیان اظهار کرد: در این ارتباط لایحه‎ای ۱۵۰ میلیارد ریالی برای کمک به شاهین بوشهر آماده شد تا از محل قول‎های مساعد مسئولان اعتبار آن تامین شود چرا که شهرداری به دلیل کمبود اعتبار نمی تواند اعتبار سایر بخش‌ها را کاهش دهد.

وی افزود: تا به اینجای کار ۴۰۰ میلیون ریال برای ثبت نام تیم‎های پایه شاهین و ۶ میلیارد ریال برای اردوی تیم بزرگسالان در تهران و کارهای اولیه پرداخت شده و ۳۵ میلیارد ریال نیز باید تا روز ۲۸ ماه آبان به تیم پرداخت شود تا به عنوان پیش پرداخت به کادرفنی و بازیکنان پرداخت شود.

صاحلیان افزود: تمام پرداخت‏‌ها به تیم شاهین با هماهنگی استاندار، فرماندار، شورا و دستگاه‌های نظارتی و براساس دستور معاون وزیر کشور انجام شده است.

شهردار بوشهر عنوان کرد: حال که شهرداری پا به عرصه تیم‌داری گذاشته باید با شدت اقدام به تیم‌داری و حضوری شایسته در لیگ دسته یک داشته باشد.

وی افزود: هیات مدیره باشگاه نیز کامل نیست که باید از سوی شورا یک نفر به عنوان نماینده و عضو ناظر برعملکرد هیات مدیره شاهین معرفی شود و همچنین در ارتباط با بقیه اعضا نیز باید با رایزنی افرادی توانمند و مسلط به کار انتخاب شوند.

شهردار بوشهر عنوان کرد: شهرداری همچنین برای سال ۹۷ و ۹۸ نیز یک حسابرس انتخاب کرده تا نسبت به حسابرسی کامل هزینه‌‎کردهای این بخش اقدام کند که این مهم برای فصل جاری نیز همزمان با فعالیت تیم اجرایی می‌شود.

صالحیان اظهار کرد: امید است با این تصمیم‌‏های لحاظ شده تیم نتیجه گیری خوبی داشته و در نهایت منجر به افزایش روحیه و نشاط در بین شهروندان بوشهری شود.

برچسب‌ها بوشهر شاهین بوشهر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شاهین بوشهر شهرداری بوشهر بوشهر شاهین بوشهر شهرداری بوشهر اخبار کنکور میلیارد ریال تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال