Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@02:15:02 GMT

ممنوعيت سفر‌هاي آخر هفته با اعمال جريمه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۰۳۴۸

ممنوعيت سفر‌هاي آخر هفته با اعمال جريمه

خبرگزاری آریا- جانشین رئیس پلیس راهور تهران گقت: از ساعت 10 صبح فردا در سراسر کشور محدودیت ورود و خروج به مراکز استان‌ها آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سیدتیمور حسینی گفت: از فردا چهارشنبه 28 آبان، از ساعت 10 صبح تا 12 شب خودرو‌های بومی نمی‌توانند از شهر مرکز استان خارج شوند و خودرو‌های غیربومی هم نمی‌توانند به شهر مرکز استان وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمانت اجرا هم جریمه 500 هزار تومانی خواهد بود.
وی افزود: امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ابلاغ کرد که برای کنترل تعطیلات پایان هفته محدودیت‌هایی را اجرا کنیم که نحوه اجرای این محدودیت‌ها مشابه کاری است که از دو هفته پیش انجام داده بودیم.
وی گفت: به همکارانمان در سراسر کشور ابلاغ کرده ایم که ورود و خروج به شهر‌های مرکز هر استان را کنترل کنند، خروج خودرو با پلاک بومی از هر شهر مرکز استان ممنوع است و ورود به شهر مرکز هر استان هم با پلاک غیربومی مشمول ممنوعیت خواهد بود.
سردار حسینی افزود: در تهران هم محدودیت‌های رفت و آمد مشابه دوره‌های قبل است یعنی تهران و کرج در این طرح یکپارچه دیده شده است و تردد میان شهر‌های تهران و کرج و شهر‌های اقماری بلامانع است و محدودیت ورود و خروج در استان‌های تهران و البرز تنها در خط مرزی اجرا خواهد شد یعنی از نعلبندان و بعد از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) است.

محدودیت‌های شنبه فرق می‌کند
وی گفت: باتوجه به اینکه ما در چند مرحله این محدودیت‌ها را اجرا کرده ایم مردم در جریان کم و کیف و جزئیات این محدودیت‌ها هستند، اما قوانینی که قرار است از شنبه آینده و همزمان با تعطیلی دو هفته‌ای اجرا شود کاملا متفاوت و براساس وضعی است که وزارت بهداشت درخصوص هر شهر اعلام می‌کند.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران افزود: شهری که وضع زرد دارد هیچ محدودیتی در تردد نخواهد داشت، اما برای شهر‌های نارنجی جریمه 500 هزار تومانی و برای شهر‌های قرمز هم جریمه یک میلیون تومانی اعمال خواهد شد.
سردار حسینی گفت: تفاوت دیگری که اجرای قوانین شنبه آینده با قوانین آخر این هفته دارد این است که از شنبه جریمه‌ها با دوربین‌های نصب شده ثبت خواهد شد.
وی افزود: درباره برخی از مشاغل که تعطیل بردار نیستند مثل صدا و سیما، سازمان‌های امدادی همچون پلیس، اورژانس، آتش نشانی و کادر درمان و بهداشت هم قرار است از طرف سازمان‌های مربوطه لیست خودرو‌های نیازمند ترددشان در اختیار فرمانداری‌ها و پلیس راه گذاشته شود تا برای صدور مجوز آن‌ها اقدام شود و برای دوربین‌های سطح شهر هم شماره پلاکشان تعریف شود تا جریمه نشوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سردار حسینی در پایان اضافه کرد: از شنبه که شروع تعطیلی دو هفته‌ای است پلیس راهور از ساعت 5 صبح ممنوعیت‌های رفت و آمد را به اجرا خواهد گذاشت و اتمام این طرح هم مشخص نیست و امکان دارد این محدودیت‌ها تا پایان سال هم ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ممنوعیت سفر محدودیت ها شهر مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

همزمان با ۲۹ فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت 12 شب  قبل اجرای مراسم، سه‌شنبه شب توقف هرگونه وسایل نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف خودروها با جرثقیل جابه‌جا می‌شود، از شهروندان درخواست کرده از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

وی بیان‌ کرد: همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی همواره دنبال ایجاد آرامش و آسایش ویژه شهروندان هستند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج