Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:44:08 GMT

18 بازیکن مورد نظر رحمان رضایی را جذب کردیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۰۰۵

18 بازیکن مورد نظر رحمان رضایی را جذب کردیم

روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن با انتشار متنی نوشته است که امکانات مورد نیاز برای تیم‌های مختلف باشگاه و همینطور تیم فوتبال ذوب‌آهن فراهم شده و حالا انتظار کسب نتیجه دارند.

به گزارش "ورزش سه"،  در متنی که روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن منتشر کرده، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری اینطور نوشته شده است:« باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان پس از طی نمودن فصلی پرفراز و نشیب امسال عزم خود را جزم نموده تا تیم‌های پر افتخار این باشگاه را به جایگاه حقیقی اش درکشور برساند؛ درهمین راستا تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه نیز ابتدا با همکاری با سرمربی با دانش و خوشفکری همچون رحمان رضایی که از نخستین لژیونر های فوتبال میهن عزیزمان و بازیکن سابق تیم ذوب آهن  است و علاوه بر لیگ برتر کشورمان تجربه حضور در لیگ های اروپایی و شناخت فوتبال روز دنیا را در کوله بار تجربیاتش اندوخته است را آغاز نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که دراین میان باشگاه ذوب آهن با استفاده از همه توانایی هاو زیر ساخت هایش اعم از بازیکنانِ واجد شرایط در رده های گوناگون تیم های پایه از جمله تیم امید و جوانان ذوب آهن جهت عضویت در تیم بزرگسالان  و همچنین همکاری همه جانبه با سرمربی تیم فوتبال جهت جذب ۱۸ بازیکنان مورد نظر ایشان و سایر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نهایت همکاری را با مجموعه تیم فوتبال و سرمربی خوش آتیه  تیم نموده است. امید به اینکه  با تکیه بر تجربه و دانش فنی گروه مربیان و انگیزه و تلاش بی وقفه بازیکنان تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن بتوانیم از نام و عنوان تیمی که روزگاری به قله های آسیا دست می انداخت، آنگونه که در خور شان و نام بلند خانواده بزرگ ورزش ذوب آهن اصفهان است به شایستگی دفاع کنیم.»

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!

به گزارش "ورزش سه"، او تنها 16 سال سن دارد، اما لامینه یامال به معنای دقیق کلمه همین حالا هم دنیای فوتبال را زیر پای خود گذاشته است.

وینگر بارسا در کنار اینکه تعداد زیادی رکورد شکسته و به دلیل استعداد غیرعادی و استثنایی خود پیشنهادهای میلیونی دریافت کرده که بارسا آن‌ها را رد کرده است، همچنین توانسته سانتیاگو برنابئو را نیز فتح کند؛ تسلیم او شوید!

شاهزاده مادرید سه‌شنبه گذشته به دلیل کیفیت و ویژگی‌هایش در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل برزیل، مورد توجه بود. استعداد یامال حتی از بهترین و قابل باورترین پیش‌بینی‌ها هم فراتر می‌رود. مربیان بارسلونا امید زیادی به این مهاجم جوان داشتند، اما هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌توانستند چنین موفقیتی سریع و خیره کننده‌ای را پیش‌بینی کنند.

بازیکن جوانی که بارسا قرارداد او را تا سال 2026 تمدید کرد، اولین بازی خود را سال گذشته در برابر رئال بتیس در هفته سی و دوم انجام داد، او تنها 7 دقیقه بازی کرد و این تنها بازی او بود.

تا این فصل از راه رسید و او خود را در تیم اصلی ژاوی هرناندز تثبیت کرد تا از سوی لوئیس دلافوئنته به تیم ملی اسپانیا دعوت شد: او اولین بازی ملی خود را در سپتامبر انجام داد، زمانی که 16 سال و یک ماه و 26 روز داشت.

او در این ماه‌ها به موفقیت‌هایی دست یافته است: او جوان‌ترین بازیکن بارسا است که همچنین جوان‌ترین گلزن تمام دوران لالیگا؛  جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ جوان‌ترین بازیکن و گلزن تیم ملی اسپانیاست.

یامال پایانی به یاد ماندنی در سال 2023 داشت که پس از آن سال 2024 به همان اندازه برای تو تحسین برانگیز بود. امسال، یامال در بارسای ژاوی، حامی بزرگ او، نقشی کلیدی دارد.

در طول فصل، این بازیکن جوان که 6 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است، در 39 بازی شرکت کرده است. او از ژانویه به بعد بود در 5 بازی متوالی به میدان رفت. در مجموع او 20 بازی را با حضور ترکیب اصلی آغاز کرده است. علاوه بر این، در مارس امسال، گل او به مایورکا به عنوان بهترین گل لالیگا انتخاب شد.

ال‌کلاسیکو

یامال نه تنها رکوردهای فوتبال را شکسته، بلکه با دریبل زدن، سرعت، شوت‌زنی، جسارت خود، تمام دنیای فوتبال را حیرت زده کرده است. و رقبا. سه‌شنبه گذشته در بازی دوستانه اسپانیا و برزیل، این وینگر سانتیاگو برنابئو را تحت تاثیر قرار داد. وقتی او تعویض شد، هواداران با ایستادن و تشویق او از او خداحافظی کردند.

این اتفاقی معمولی نیست، کمتر پیش آمده که بازیکن بارسلونا باشید و در برنابئو تشویق شوید. لوئیس د لا فوئنته، سرمربی اسپانیایی، بعد از بازی گفت: "عملکرد او درخشان بوده است."

یامال که 89 دقیقه بازی کرد، در هر 3 گل مقابل برزیل نقش داشت، 3 شوت زد، 4 خطا گرفت، 24 پاس درست داشته و تنها 4 پاس او به مقصد نرسید. قبل از یامال، دیگر بازیکنان بارسلونا که مورد تشویق برنابئو قرار گرفتند، اینیستا، ژاوی هرناندز، لیونل مسی، رونالدینیو بودند. همه این نام‌ها ستارگانی در حد کلاس جهانی بودند که حالا وینگر جوان در میان آن‌ها قرار دارد و حتی با برخی از آن‌ها مقایسه شده است.

باید دید چطور از او استقبال می‌شود و مهم‌تر از همه، طرفداران مادرید چگونه در دیدار بعدی از او خداحافظی می‌کنند: روز 21 آوریل ال‌کلاسیکو برگزار می‌‌شود.

منبع: مارکا

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • پس از به‌روزرسانی، آیفون ۱۵ هنوز هم داغ می‌کند؟
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه