Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@02:35:33 GMT

در چهلم شجریان، مردم را به آرامگاهش راه ندادند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۷۱۱

در چهلم شجریان، مردم را به آرامگاهش راه ندادند

رویداد۲۴    امروز (۲۷ آبانماه ۹۹) که مصادف با چهلمین روز درگذشت محمدرضا شجریان است، جمعی از علاقه‌مندان و هنرمندان، در محوطه شهر توس حاضر و با در‌های بسته آرامگاه فردوسی مواجه شدند.بیشتر بخوانید: عکس/ تعطیلی بازدید از مزار شجریاناین جمعیت مراجعه کننده، اجازه حضور بر آرامگاه شجریان را نیافتند و تنها به وحید تاج، خواننده موسیقی ایرانی و یکی از مدیران خانه موسیقی، فرصتی کوتاه داده شد تا دقایقی بر مزار استاد آواز ایران حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به گزارش روابط عمومی خانه موسیقی، پس از گذشت ۴۰ روز، هنوز سنگ مقبره این هنرمند موسیقی ایران، نصب نشده است. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، محمدرضا شجریان ، مشهد سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدرضا شجریان مشهد ویروس کرونا در ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است

  در حالی که بسیاری از متقاضیان  در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه بودند اما به گفته بسیاری از کارشناسان در حال حاضر پرداخت این تسهیلات نقش موثری در افزایش میزان مشارکت های مردمی دارد .

به گفته کاظمی کارشناس مسکن در حال حاضر با وجود تاکیدات بسیار زیاد در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت اما همچنان شاهد آن هستیم که برخی از بانک ها در این حوزه همکاری لازم را انجام نمی دهند و این امر خود زمینه ساز  کند شدن روند ساخت مسکن شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین عرضه زمین نقش موثری در تقویت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر هم خود زمینه ساز همکاری و مشارکت بیشتر متقاضیان مسکن می‌شود.

او یادآور شد: اجرای این اقدامات از سوی دولت زمینه ساز محقق شدن بیشتر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • خیل عظیم مردم بر سر مزار شهیدی در دل کویر بردسکن