Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا تاریخ برگزاری و تیمهای مسابقات جام جهانی باشگاههای جهان را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیفا تصمیم گیری نهایی خود را در خصوص برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ اعلام کرد. بنا بر اعلام فیفا این مسابقات از اول تا یازدهم فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ تا ۲۳ بهمن‌ماه) به میزبانی قطر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون حضور الدحیل، قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر به عنوان نماینده کشور میزبان و بایرن مونیخ به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در این مسابقات نهایی شده است. نمایندگان ۶ کنفدراسیون دیگر پس از پایان بازی‌های لیگ قهرمانان قاره‌ای مشخص خواهند شد. تیم پرسپولیس از ایران که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته، این شانس را دارد پس از پیروزی در دیدار فینال مقابل نماینده شرق در تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۹ آذرماه) به جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ راه یابد. تیم‌های شرکت کننده در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۰ که در سال ۲۰۲۱ برگزار می شود، به شرح زیر اعلام شدند:   نماینده اروپا:  بایرن مونیخ آلمان    نماینده کشور میزبان: الدحیل    نماینده آفریقا: الاهلی یا الزمالک مصر (فینال: ۲۷ نوامبر یا ۷ آذر در قاهره)   نماینده آسیا: پرسپولیس ایران یا برنده منطقه شرق (فینال: ۱۹ دسامبر یا ۲۹ آذر)   نماینده کونکاکوف: ۲۲ دسامبر یا ۲ دی ماه (رقابت‌ها به صورت متمرکز در فلوریدا)   نماینده کانمبول (آمریکای جنوبی): ۲۳ ژانویه ۲۰۲۱ (۴ بهمن ماه) فینال در ورزشگاه ماراکانا ریو دو ژانیرو   نماینده اقیانوسیه: لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ اقیانوسیه کنسل شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام جهانی باشگاه لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم

صحبت های پرویز برومند در حاشیه بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد