Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@07:18:09 GMT

محدودیت تردد در ۴ نقطه شرق استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۹۴۴

محدودیت تردد در ۴ نقطه شرق استان تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محدودیت تردد از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۸ آبان از ۴ ورودی و خروجی در شرق استان تهران با آمادگی صد در صدی ماموران پلیس راه اعمال می‌شود.

قدس آنلاین: ایرج کهریزی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در چهار نقطه فیروز کوه، آبعلی، چرمشهر و شریف آباد مسیر مسدود و از ورود و خروج  خودروهای غیر بومی جلوگیری خواهد شد و تردد خودروهای شخصی پلاک بومی در داخل استان تهران و البرز بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موارد استثنای تردد خودروها، اظهار داشت: تردد خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی، حمل بار، مسافر، احتیاجات روزانه، ارزاق عمومی و سوخت آزاد است.

 رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس راهور در ۴ ایستگاه یاد شده از ورود و خروج خودروهای غیر بومی ممانعت می کنند و در صورت بی توجهی به دستورات پلیس راهور، رانندگان مبلغ ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه می شوند.

کهریزی با اشاره به ثبت تخلفات رانندگی توسط دوربین ها طی مدت محدودیت تردد اظهار داشت: تخلفات ثبت شده در دوران محدودیت برای رانندگان متخلف ارسال می شود.

وی ادامه داد:‌  تردد و عبور خودروهای بومی استان های تهران و البرز از مقابل دوربین ها بلامانع است و جریمه نخواهند شد.  

وی افزود: بر اساس ابلاغیه، ممنوعیت تردد از انتهای حوزه استحفاظی استان تهران، فاتب، شرق، غرب و البرز آغاز و به شکل همزمان در ۴ نقطه یاد شده از ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی ممانعت می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا محدودیت تردد شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده شامگاه دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، درحد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌گردند؛ از شهروندان درخواست کرد از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

کد خبر 6079307

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی مواد پتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی موادپتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • جلوگیری از خروج غیرقانونی موادپتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک