Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر مجمع عمومی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس،‌ گفت:‌ در این جلسه که با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و عضو ناظر مجلس در سازمان بورس و همچنین تعدادی از کارشناسان این سازمان برگزار شد، مشکلات موجود در بورس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این نشست ضمن آسیب‌شناسی بازار بورس و رفع ایرادات آن و همچنین حمایت از این بازار تأکید شد.

نایب رئیس فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که بورس باید قابلیت نقدشوندگی داشته باشد و مردم هر زمان که بخواهند بتوانند سرمایه و پولشان را دراختیار بگیرند. 

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس تأکید کرد که سرمایه‌های بورس باید به سمت تولید هدایت شود و بتوان از این سرمایه برای رونق تولید بهره گرفت.

وی افزود: قالیباف همچنین اظهار داشت که باید خلأها و موانع قانونی بورس در مجلس برطرف شود و اگر نیاز به قانونگذاری جدید در این زمینه وجود دارد، مصوبات جدیدی را در این باره در مجلس داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بورس نماینده مردم تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: تکلیف مدیریت اجرایی پسماند‌های الکترونیکی در کشور مشخص نیست و کاملا غیر اصولی مدیریت می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی طی سخنانی به مناسبت هفته زمین پاک با بیان اینکه «پسماند‌های الکترونیکی یکی از خطرناک‌ترین پسماند‌ها در جهان محسوب می‌شود»، اظهار کرد: متاسفانه عملا این پسماند‌ها در کشور طبق قانون مدیریت نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید ساز و کار مناسبی برای این پسماند‌ها در کشور دیده شود و متولی مشخصی در این حوزه داشته باشیم، گفت: هفته زمین پاک به کار‌های نمادین اختصاص پیدا کرده و عملاً اقدام چشمگیر و اثرگذاری در این حوزه دیده نمی‌شود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس معضل پسماند‌ها را یکی از اولویت‌های حوزه محیط زیست خواند و تاکید کرد: پسماند‌ها می‌توانند ثروت تولید کنند، ولی مهمتر از آن کاهش اثرات مخرب محیط زیستی آنهاست که در کشور ما به معضلی جدی بخصوص در استان‌های شمالی و استان‌های مسافرپذیر تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت