Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، ایرج کهریزی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در چهار نقطه فیروز کوه، آبعلی، چرمشهر و شریف آباد مسیر مسدود و از ورود و خروج  خودروهای غیر بومی جلوگیری خواهد شد و تردد خودروهای شخصی پلاک بومی در داخل استان تهران و البرز بلامانع است.

وی با اشاره به موارد استثنای تردد خودروها، اظهار داشت: تردد خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی، حمل بار، مسافر، احتیاجات روزانه، ارزاق عمومی و سوخت آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس راهور در ۴ ایستگاه یاد شده از ورود و خروج خودروهای غیر بومی ممانعت می کنند و در صورت بی توجهی به دستورات پلیس راهور، رانندگان مبلغ ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه می شوند.

کهریزی با اشاره به ثبت تخلفات رانندگی توسط دوربین ها طی مدت محدودیت تردد اظهار داشت: تخلفات ثبت شده در دوران محدودیت برای رانندگان متخلف ارسال می شود.

وی ادامه داد:‌  تردد و عبور خودروهای بومی استان های تهران و البرز از مقابل دوربین ها بلامانع است و جریمه نخواهند شد.  

وی افزود: بر اساس ابلاغیه، ممنوعیت تردد از انتهای حوزه استحفاظی استان تهران، فاتب، شرق، غرب و البرز آغاز و به شکل همزمان در ۴ نقطه یاد شده از ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی ممانعت می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعمال محدودیت تردد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: همزمان با برگزاری رژه روز ارتش در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین محدودیت های ترافیکی در شهر رشت اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی امروز_سه شنبه بیست و هشتم_فروردین در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همزمان با روز ارتش به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم رژه بیست و نهم فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در شهر رشت با همکاری عوامل پلیس راهور و انتظامی در قالب ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و مأموران پیاده اجرا می‌شود.

وی افزود: پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک و انجام هرچه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی را در بلوار احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ شامگاه امروز آغاز می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان‌ها از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

طالبی با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل کلیه خودروهای پارک شده در این مسیرها را جابجا می‌کند، تصریح کرد: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولاً در این مسیرها خودروهای خود را پارک می‌کنند از محل دیگری برای پارک استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر و مطلوب‌تر از سنوات قبل برگزار شود.

کد خبر 745209

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج