Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان لیگ فعلا قرارداد مدافع جدید استقلال را ثبت نمی کند.
به گزارش آریا، محمد نادری فعلا شرایط بازی کردن برای استقلال را ندارد. سازمان لیگ قرارداد بازیکنان جدید خود را به سازمان لیگ فرستاده تا برای آن ها مجوز بازی صادر کند. در این بین چون ITC حضور قرضی نادری برای بازی در استقلال هنوز صادر نشده، سازمان لیگ از ثبت قرارداد او خودداری کرده تا مراحل قانونی انتقال این بازیکن طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته عجیب ماجرا این است که باشگاه استقلال درخواست ITC نادری را خیلی دیر ارسال کرده و به همین دلیل این بازیکن فعلا شرایط بازی برای این تیم را ندارد. گفتنی است نادری به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فعلا در قرنطینه است و نمی تواند در تمرینات استقلال شرکت کند.
محمد نادری به دلیل صادر نشدن ITC قرضی اش فعلا نمی تواند قراردادش را در سازمان لیگ ثبت کند. باشگاه استقلال در شرایطی حدود 3 هفته است با محمد نادری قرارداد امضا کرده که باشگاه در اقدامی عجیب نمی دانسته باید برای ثبت قرارداد این بازیکن ITC صادر شود و به همین دلیل آن ها تا همین یکی دو روز پیش اقدامی در این راستا انجام ندادند. نکته مهم ماجرا این است مراحل صدور ITC قرضی یک بازیکن با قطعی متفاوت است و ظاهرا مدیران استقلال تازه متوجه شده اند باید برای دریافت رضایتنامه این بازیکن اقدام کنند.
امروز خبری منتشر شد که قرار است مدارک نادری و داریوش شجاعیان در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد درحالی که فعلا ثبت قرارداد مدافع چپ استقلال غیر قانونی است. در حال حاضر مدیران استقلال در تلاش هستند تا ITC نادری را تا قبل از پایان رسمی فصل نقل و انتقالات دریافت کنند تا این بازیکن مشکلی برای ثبت قرارداد خود نداشته باشد. گفتنی است فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران در پایان وقت اداری چهارشنبه هفته جاری به پایان خواهد رسید.
محمد نادری به دلیل ابتلا به کرونا فعلا باید در قرنطینه باشد. محمد نادری هفته گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا راهی قرنطینه شد اما رسانه رسمی باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد جواب تست اول نادری منفی شده است. با این حال باشگاه استقلال امروز اعلام کرد جواب تست دوم نادری مثبت اعلام شده و به همین دلیل این بازیکن فعلا باید در قرنطینه باشد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید این بازیکن چه زمانی شرایط حضور در تمرینات استقلال را پیدا می کند.
شب گذشته اسماعیل خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر حرف های جنجالی و البته عجیبی را مطرح کرد که یکی از آنها مربوط به بحث توافق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبنی بر توافق دو باشگاه برای خودداری از جذب بازیکن از تیم مقابل بود. ماجرا از این قرار است که وقتی نادری با استقلال قرارداد امضا کرد بسیاری از هواداران پرسپولیس از این موضوع دلخور بودند. وقتی جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، جلسه ای در وزارت ورزش تشکیل شد که در آن اسماعیل خلیل زاده هم حضور داشت، در این جلسه رییس هیئت مدیره استقلال پیشنهاد داد 2 تیم دیگر از هم بازیکن نگیرند که اتفاقا این موضوع با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه شد.
در تایید این موضوع همین بس که بعد از این جلسه استقلال با یک بازیکن پرسپولیس مذاکره کرد و اتفاقا پرسپولیسی ها هم می خواستند با شاهین طاهرخانی پای میز مذاکره بنشیند که این بازیکن مدیر برنامه های خود را سر قرار فرستاد و پرسپولیس را منصرف کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد نادری باشگاه استقلال باشگاه استقلال ثبت قرارداد محمد نادری سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی راگبی

سیدمحمد اندراجمی سرپرست هیات راگبی مازندران با بیان اینکه راگبی مازندران در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت: ۵ بازیکن تیم منتخب راگبی مازندران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

او افزود: سید حسن انوشه، جاوید زادعسگر، ارکین فتح الله زاده، مهدی آقایی و امیدرضا دلروز ۵ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی راگبی ۱۵ نفره دعوت شدند.

اندراجمی گفت: زمان بندی و مکان برگزاری اردو از سوی فدراسیون راگبی اطلاع رسانی خواهد شد و به صلاحدید کادر فنی که اعضای آن را حمیدرضا تقوی نژاد، بهادر محمدی، بیت الله حامدی و شاکر نوری تشکیل می‌دهند در ابتدا برای بعضی از پست‌ها اردوی جداگانه برپا می‌شود.

حسن سیاح، امین بیابانی زاده، سید محمدحسین انوشه، حسن نوزاد، پویان شادکام، محمد بلالی، علی حمایت کار، محسن انصاری، ایمان رجبی، شهریار فارسیان، ایوب مظفر زاده، غلام رضایی، سیاوش احمدی، جاوید زاد عسگر، نوید سلیمانی، امین ناصری، مجید بختیاری، مهدی طاهری، امیرحسین باجلان، افشین سراجی، سید محمد موسوی، اکبر غلامی، غلامرضا شاه حسینی، پیام شجاعی، مجید فلاحی، علی استکی، ارگین قدیمیان، مهدی گلناری، محمد نامور، محمد جواد فولادوند، امید عطایی، مهدی حیدرنژاد، احمد اتحادپور، حامد شریفان، یوسف شهبازی، رامین نجفی، امید دلروز، حسین سعادت، مصطفی قدسیان، متین نیستانی، امین مرادی، رضا طیری، علی یاقوتی و مهدی آقایی، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی راگبی ۱۵ نفره هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۳برابر قرارداد اوسمار! بازی دلالان در پرسپولیس
  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس
  • قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش: معتاد نشو!
  • مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!
  • دعوت ۵ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی راگبی
  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!