Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@07:16:00 GMT

نمایندگان از پاسخ‌های حاجی میرزایی قانع شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۲۴۸۳

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «احمدحسین فلاحی» با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در نشست کمیسیون آموزش و مباحث و سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان در این جلسه پرسش‌هایی از وزیر آموزش و پرورش داشتند که بعضی از آنها برای بررسی بیشتر به جلسه آینده کمیسیون موکول شد و یک مورد به دلیل قانع نشدن نماینده سوال کننده به صحن علنی مجلس ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: رمضانعلی سنگ دوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا آماری در خصوص کمبودها و محرومیت‌های آموزشی استان گلستان ارئه داد که از پاسخ‌های وزیر قانع شد ولی مقرر شد ظرف ۳ هفته آینده هیاتی از وزارت آموزش و پرورش نشستی با نماینده سوال کننده برگزار کند و بازدید میدانی نیز از مناطق صورت گیرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  گفت: نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات هم سوال خود را مبنی بر اینکه چه کسی نقش کلیدی امور تربیتی را در راستای تحکیم و تثبیت جایگاه مربیان تربیتی در راستای پیاده سازی محتوای سند تحول بنیادین داراست و دلایل حذف امور تربیتی از تشکیلات اداره آموزش و پرورش را مطرح کرد که وی پس از استماع پاسخ‌ های وزیر، از توضیحات وی قانع نشد و مقرر شد نشست مشترکی برای بررسی ابعاد سوال با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برگزار شود.


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات هم از پاسخ وزیر قانع شد. همچنین فرهاد بشیری نماینده پاکدشت درباره علت عدم تکمیل مدارس نیمه تمام حوزه انتخابیه اش سوالی را مطرح کرد که او هم از پاسخ های حاجی میرزایی و رئیس سازمان نوسازی مدارس قانع شد.
وی خاطرنشان کرد: سید جلیل میرمحمدی نماینده میبد و تفت نیز سوال خود را از وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه چرا در حالی که بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نیاز شدید به فضای فیزیکی دارند، آموزش و پرورش مدارس بلااستفاده خود در برخی مناطق روستایی را ازای تعمیر و نگهداری در اختیار دستگاه های اجرایی متقاضی قرار نمی دهد، مطرح کرد که وی نیز با قول پیگیری این موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش قانع شد.


فلاحی یادآور شد: البته صحبتهای نماینده تفت و میبد تقریباً حالت پیشنهادی داشت و سوالی مطرح نکرد و وزیر هم پذیرفت که مسائل مطروحه را پیگیری و نتیجه را به اطلاع او برساند. بنابراین می‌توان گفت که اکثر سوال کنندگان از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع شدند.

 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حاجی میرزایی کمیسیون آموزش نمایندگان وزیر آموزش و پرورش قانع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم

فارس نوشت: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دفاع نماینده عضو جبهه پایداری از گشت محلی سپاه/ حاجی دلیگانی: تعارضی با وظایف نیروی انتظامی ندارد وقتی نماینده مجلس وزیر ارشاد را نمی شناسد! (عکس)

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • ببینید | مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند + فیلم