Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جوابیه مدیریت شعب بانک رفاه کارگران سیستان و بلوچستان در پاسخ به گزارش درج شده در خبرگزاری مهر با عنوان «گلایه مددجویان بهزیستی از بانک رفاه زابل / مستمری که واریز نمی شود» به شرح ذیل است:


با سلام و احترام؛ با عنایت به درج خبر «گلایه مددجویان بهزیستی از بانک رفاه زابل / مستمری که واریز نمی‌شود» و انعکاس گلایه برخی از مددجویان محترم سازمان بهزیستی از شعب بانک رفاه کارگران شهرستان زابل مبنی بر «افتتاح حساب با مبلغ حداکثر ۵۰۰ هزار تومان» و «قفل حساب» به استحضار مردم شریف استان می‌رساند:

بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از ۶ بانک بزرگ تجاری کشور و همچنین بانک عامل سازمان تأمین اجتماعی و حوزه نظام سلامت در ایران اسلامی، افتخار میزبانی از جامعه بزرگ مستمری بگیران و مقرری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و همچنین مددجویان سازمان بهزیستی کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که میزبانی از ۴۰ هزار تن از مستمری بگیران و مقرری بگیران محترم اداره کل تأمین اجتماعی و بیش از ۶۰ هزار تن از مددجویان معزز بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان بر عهده همکاران مدیریت شعب استان در ۲۷ شعبه می‌باشد.

لازم به ذکر است: خدمات ارائه شده به مشتریان بانک، خاصه مددجویان گرامی سازمان بهزیستی در استان، علاوه بر افتتاح حساب و ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی شامل پرداخت تسهیلات بر اساس توافق‌های فی مابین بانک رفاه کارگران و سازمان بهزیستی می‌باشد.

ذکر این نکته نیز لازم است که: از بودجه تسهیلات قرض الحسنه تخصیصی به مددجویان محترم سازمان بهزیستی در استان طی سال جاری (۱۳۹۹) و با گذشت ۸ ماه از ابتدای سال و علی رغم مکاتبات صورت گرفته با مدیریت استان این سازمان، تا کنون هیچیک از افراد تحت پوشش بهزیستی استان سیستان و بلوچستان به مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان معرفی نشده‌اند.

در بحث افتتاح حساب و ادعای «درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار تومان (۵ میلیون ریال)» به استحضار می‌رساند: بانک رفاه کارگران همانند سایر بانک‌های کشور با تبعیت از قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در زمان افتتاح حساب علاوه بر مدارک و مستندات لازمه، مبلغ ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان) از مشتری دریافت نموده و آن را در حساب مشتری واریز می‌نماید که بخشی از آن بابت هزینه‌های افتتاح حساب (مطابق بخشنامه‌های بانک) از حساب مشتری برداشت شده و مابقی در حساب مشتری در دسترس می‌باشد و هیچ مبلغی در حساب مشتریان مسدود نمی‌شود.

در پایان مجدداً تأکید می‌گردد: بانک رفاه کارگران با بیش از ۸ سال متوالی کسب رتبه نخست مشتری مداری در شبکه بانکی و بیمه‌ای کشور و همچنین به عنوان بانکی فعال در حوزه ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی در سراسر میهن اسلامی ایران و خاصه در شرایط ویژه اقتصادی حال حاضر و همچنین فراگیری ویروس منحوس کرونا، دوشادوش تمامی تلاشگران عرصه‌های اقتصادی و با افتخار در حال ارائه خدمات کارآمد بانکی به تمامی آحاد جامعه می‌باشد.

پاسخ خبرگزاری مهر:

انتشار این گزارش از این جهت بود که تعدادی از مددجویان و توان خواهان بهزیستی طی تماس با خبرگزاری مهر در خصوص مشکل افتتاح حساب در بانک رفاه کارگران شهرستان زابل گلایه مند بودند که همه موارد به صورت مستند موجود است.

همچنین طی تماس با سرپرست اداره بهزیستی شهرستان زابل، این مسئول نیز با تائید این موضوع اظهار داشت: تعدادی از مدد جویان بهزیستی زابل با مراجعه به این اداره ضمن گلایه در این خصوص خواهان پیگیری و رفع مشکل افتتاح حساب خود بودند.

از طرف دیگر خبرنگار مهر، برای پیگیری این موضوع با مجموعه روابط عمومی سرپرستی امور شعب بانک رفاه کارگران سیستان و بلوچستان هم تماس گرفته بود که مسئولان این مجموعه پاسخگویی را به زمان دیگری موکول کرده بودند.

همچنین همانطور که در این گزارش نیز به آن اشاره شده بود ارائه خدمات مطلوب به جامعه مددجویان بهزیستی نیازمند همکاری دوجانبه بین بانک رفاه کارگران و سازمان بهزیستی است از همین رو طبق اعلام سرپرست اداره بهزیستی شهرستان زابل ظاهراً بالاخره این مهم پس از انتشار این گزارش با امضا تفاهم نامه‌ای محقق شده است.

کد خبر 5074282

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان زابل سازمان بهزیستی کشور سیستان و بلوچستان جوابیه بانک رفاه کارگران ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد شهرستان کرج بوشهر کتاب و کتابخوانی محدودیت های کرونایی هفته کتاب بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شعب بانک رفاه کارگران سیستان و بلوچستان سازمان بهزیستی شهرستان زابل افتتاح حساب حساب مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: 40 نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، همزمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، 40 نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه های این هفته در استان گفت: محور برنامه های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

سلامی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف، گرامی داشته می‌شود. 

وی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت