Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@09:15:35 GMT

خبر بد برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۳۹۶۴

خبر بد برای پرسپولیس

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی عراق مصدوم شد.

به گزارش شریان نیوز، تیم ملی فوتبال عراق امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یابد.

 

بشار رسن هافبک پرسپولیس که در ترکیب عراق حضور داشت در دقیقه ۴۴ به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت بشار رسن که یکی از هافبک‌های کلیدی باشگاه پرسپولیس است می‌تواند خبر بدی برای هواداران این تیم محسوب شود و باید دید وضعیت او به چه شکلی خواهد بود.

رسن در سال‌های گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و در حالی که گفته می‌شود ابتدای لیگ بیستم به قطر خواهد رفت، اما در پرسپولیس ماندنی شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمانی دست استقلال است

همشهری آنلاین - امیرحسین اعظمی | استقلال با پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین، در کمتر از 24ساعت صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت ولی شاگردان جواد نکونام برای به‌دست آوردن 3امتیاز این بازی خانگی، شب سختی را پشت‌سر گذاشتند. آنها دقایق آخربازی 2گل از تیم مهمان خوردند و برای اینکه پیروز میدان باشند، فشار زیادی را تحمل کردند. آرش رضاوند درباره این دقایق بازی با شمس‌آذر، رقابت جذاب با پرسولیس برسر قهرمانی و شرایط تیم با همشهری صحبت کرده است. رضاوند مدعی است اگر آبی‌ها روندی را که در پیش گرفته‌اند، ادامه دهند قهرمان لیگ برتر خواهند شد. گفت‌وگوی همشهری با هافبک استقلال را در میکسدزون ورزشگاه آزادی می‌خوانید.

بازی با شمس‌آذر چطور بود؟

بازی هیجان‌انگیز بود، مسابقه‌ای که 5گل داشته باشد قطعا جذاب است و خوشحالیم که با برد تیم ما همراه شد.

در دقایق آخر نزدیک بود برد را از دست بدهید، در آن لحظات استرس نداشتید؟

ما دقایق آخر تمرکز نداشتیم و این باعث شد 2گل بخوریم. همین لحظات می‌تواند یک تجربه بزرگ برای ما باشد تا در بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتری بازی کنیم. اگر در این هفته‌ها اشتباهی داشته باشیم، برایمان گران تمام خواهد شد.

رقابت نزدیک و فشرده شما با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ادامه دارد. فکر می‌کنی استقلال در پایان قهرمان شود؟

سرنوشت قهرمانی دست ماست چون یک امتیاز بیشتر داریم. مهم این است که روند فعلی را ادامه دهیم و اگر همینطور خوب نتیجه بگیریم، قهرمان خواهیم شد. تا آخر لیگ 6 فینال مهم دیگر مانده و حق اشتباه نداریم. باید با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز فوتبال بازی کنیم و به هدف‌مان برسیم.

فکر می‌کنی بازی‌های استقلال سخت‌تر است یا پرسپولیس؟

ما توجهی به بازی‌های تیم حریف نداریم و روی بازی‌های خودمان تمرکز می‌کنیم. در لیگ برتر بازی آسان نداریم و هر تیمی اندازه خودش قدرت فنی دارد. همه حریفان قابل احترام هستند و هیچ حریفی را هم دست‌کم نمی‌گیریم.

برخی می‌گویند چون پرسپولیس صدرنشین نیست، به اندازه استقلال استرس ندارد.

ما تیمی بزرگ هستیم و در هر بازی هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم و تا الان هم خوب نتیجه گرفته‌ایم. دلیلی ندارد استرس داشته باشیم.

چند روز پیش متنی در اینستاگرام منتشر کردی و خبر دادی به کمیته انضباطی دعوت شده‌ای. در این مورد صحبت می‌کنی؟

بهتر است صحبت نکنم. حرفی در این زمینه ندارم.

امسال سبک بازی استقلال مورد نقد قرار گرفته و برخی معتقدند تیم شما تدافعی فوتبال بازی می‌کند و دنبال بردهای اقتصادی است. این انتقاد را قبول داری؟

من این حرف را قبول ندارم و با آنهایی که می‌گویند استقلال تدافعی بازی می‌کند، مخالفم. ما در خط حمله جزو 2 تیم اول لیگ هستیم. شاید دو سه هفته خوب نبودیم ولی درمجموع خوب فوتبال بازی می‌کنیم. نکته مهم دیگر این است که ما می‌خواهیم نتیجه بگیریم و به قهرمانی برسیم.

سپاهان هم که از کورس قهرمانی عقب ماند.

فکر نمی‌کردم سپاهان از کورس قهرمانی خارج شود ولی فوتبال همین است و نمی‌توان اتفاقات را پیش‌بینی کرد. هر تیمی اشتباه کند قطعا ضربه می‌خورد.

این روزها استقلال و پرسپولیس در مورد سود بردن یا ضرر کردن از اشتباهات داوری، حسابی با هم جنگ دارند. در این مورد چه صحبتی داری؟

زیاد دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم. اگر این اشتباهات را محاسبه کنید همه‌چیز مشخص می‌شود.

از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

من هیچ‌وقت دنبال سود فردی نیستم. فصل گذشته گل می‌زدم و پاس‌گل می‌دادم ولی آخر سر استقلال قهرمان نشد. برای من قهرمانی استقلال از هر چیزی مهم‌تر است. امسال جزو سال‌های خوب استقلال است، فقط یک باخت آوردیم و امیدوارم درنهایت به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. استقلال لیاقت قهرمانی را دارد. ما از ابتدای فصل خیلی مشکل داشتیم و خیلی سختی کشیدیم، امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم و مزد زحماتمان را بگیریم.

کد خبر 845786 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است