Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران، همان‌گونه که از نامشان مشخص است کارآفرینان با دنیای از امید و آرزو شغل‌شان را انتخاب کردند، کارآفرینانی که با شغل‌شان بیگانه نیستند و پشتکارشان حرف ندارد.

به‌طور حتم در دنیای کار مشکلات بسیاری را پشت سر خواهند گذاشت اما موضوعی که مشخص است این بود که هیچ چیز نمی‌تواند آنان را از هدف‌شان دور کند؛ چرا که آنان یاد گرفتند چگونه موانع و مشکلات را از سر راه خود بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ‌گاه نخستین روزی که تصمیم گرفتند کارشان را آغاز کنند فراموش نمی‌کنند و هر بار هر مشکلی را سر راه خود می‌بینند به یاد روزهای نخست خود می‌افتند، به یاد روزهای مشکلات و باز هم با اراده و تصمیم قاطع مشکلات را یکی پس از دیگری از سر خود بر می‌دارند.

شاید روز نخست برخی بدون تجربه وارد شدند ولی بعد از گذشت سالیان سال باوجود مشکلات تبدیل به انسان باتجربه و مربی کارآمد تبدیل شدند که وقتی از مشکلات صحبت می‌کنند می‌توان از به‌عنوان تجربه به کار ببندیم.

در این گزارش به سراغ حسن نصری سراجی مسؤول تعاونی کامیون‌داران و خاورداران جویبار مازندران رفتیم، تعاونی که از سال 61 با 15 عضو راه‌اندازی شده است.

اکنون و بعد از گذشت 38 سال این تعاونی دارای 80 عضو اصلی بوده و 150 راننده را تحت پوشش دارد؛ این تعاونی مسؤولیت حمل کالا از شهرستان جویبار را به تمام نقاط کشور برعهده دارد.

حسن نصری سراجی مسؤول تعاونی کامیون‌داران و خاورداران جویبار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: طی سال‌های اخیر با مشکلات و مسائل بسیاری دست و پنج نرم کردیم اما گره همه مشکلات با پشتکار و علاقه باز شده است.

مهم‌ترین مشکل بحث افزایش قیمت لوازم و کمبود سوخت است و البته مشکل اساسی بحث لاستیک است که اوایل سال 97 یک‌ میلیون و 500هزار بوده ولی الان به 11 تا 20 میلیون تومان رسیده است.

وی اضافه می‌کند: از زمانی‌که پای کرونا به جامعه باز شد که خیلی از مشاغل را زمین‌کر کرد که البته تاثیر کرونا را نمی‌توان در بحث حمل بار انکار کرد که خود مشکلات بسیاری برجای گذاشت.

مشکلات و مسائل پشت سر موجب شده نتوانستیم آنطور که شاید به بحث نوسازی ناوگان توجه کنیم و این موضوع به خوبی انجام نشده که البته همین امر خود بر افزایش هزینه‌ها تاثیر خود را برجای می‌گذارد.

نصری سراجی تصریح می‌کند: افرادی که در تعاونی مشغول به کار هستند می‌دانند روزهای پرخاطره‌ای را پشت سر می‌گذارند ما هم در تعاونی روزهای پرخاطره‌ای داریم اما موضوع مهم و در واقع کلیدواژه ما این است که باید کار را درست انجام دهیم.

درست است تلخی‌ها و مشکلات وجود دارد اما موضوع مهم برای ما و همکاران من در تعاونی انجام درست کارها و سرپا نگهداشتن تعاونی است.

وی خاطرنشان می‌کند: ما در تعاونی با حمل و نقل و جابه جایی بار مواجه هستیم و تمام تلاش‌مان را بکار می‌بندیم تا مشکلی به وجود نیاید و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

مسؤول تعاونی کامیون‌داران و خاورداران جویبار مازندران در پایان می‌گوید: مشکلات در تعاونی با آمدن کرونا بیشتر شده اما من و همکارانم جز موفقیت چیزی نمی‌خواهیم و در این میان همه تلاش خود را بکار می‌گیریم.

انتهای پیام/86034/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند

استاندار یزد با بیان اینکه اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باید با جدیت دنبال شود، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌های یزد در حوزه علمی و همچنین اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باعث ارتقای حوزه صنعت و تولید و دانشگاه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نودویکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست، با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ از نظر اقدامات اتاق بازرگانی در مقایسه با سال‌های قبل از آن سال مطلوبی بود، اظهار کرد: انتظار داریم بعد از هر نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، گره‌ای از حوزه صنعت، معدن و تجارت به واسطه تصویب و پیگیری مصوبات در سطح ملی، باز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد با حضور مدیران ملی، تاکید کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باید با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌های یزد در حوزه علمی و همچنین اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باعث ارتقا حوزه صنعت و تولید و دانشگاه می‌شود.

فاطمی در ادامه عنوان کرد: در راستای بررسی مسائل حوزه صنعت از نزدیک، نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در محل صنایع برگزار شود.

وی از «ارتقای سطح آموزش‌ها» به عنوان یکی از وجوه برجسته اتاق بازرگانی استان یزد در سال ۱۴۰۲ نام برد و افزود: مجموعه این اقدامات شایسته تقدیر بوده و باید تقویت شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های تجاری و سفرای دیگر کشورها به منظور بهره‌ گیری از قراردادهای بین‌المللی در دستور کار قرار گیرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: کارآفرینان و بخش خصوصی توانمند استان با محوریت اتاق بازرگانی زمینه‌های مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد به منظور تحقق شعار سال را دنبال کنند.

کد خبر 747326

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود