Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ورزش و جوانان لرستان گفت:برای ورزش و ورزشکاران فراتر از قانون تلاش خواهیم کرد ولی خلاف آن هرگزعمل نمی کنیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ایرج محمدی رئیس هیئت رزمی، هادی کردی رئیس هیئت جودو و سید سجاد موسوی رئیس هیئت انجمن های ورزشی خرم آباد باحشمت الله  امان الهی سرپرست ورزش و جوانان لرستان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این خبر؛ ایرج محمدی رئیس هیات رزمی لرستان، ضمن تبریک به حشمت الله امان الهی، ایشان را نیرویی ورزشی و ارزشی دانست و گفت:قطعا به زودی شاهد تحول  خوبی در ورزش خواهیم بود.

او بااشاره به اینکه  در هیات رزمی استان پتانسیل های خوبی هست و ورزشکاران شاخصی وجود دارد درخواست  حمایت همه جانبه از سرپرست ورزش و جوانان لرستان را خواستار شد.

کردی رئیس هیات جودو لرستان نیز بااشاره به اینکه امان الهی از نیروهای ورزشی استان است و از جنس ورزش است گفت: جودو کاران لرستان به رغم اینکه پای ثابت افتخارات آفرینی برای لرستان هستند مدت یکسال است که کوچکترین کمک مالی به آنها نشده این درحالی است ک سال گذشته قهرمانی کشور را کسب کرده اند.

سید سجاد موسوی نیز بابیان اینکه هیات انجمن های ورزشی یک گروه همدل در سطح استان است گفت:قطعا برنامه های خوبی درآینده داریم که در حمایت سرپرست ورزش و جوانان لرستان امکان پذیراست.

حشمت الله امان الهی نیز ضمن تشکر از حضور روسای این هیئت ها  حمایت خود را اعلام کرد و گفت: برای ورزش و ورزشکاران  فراتر از قانون تلاش خواهیم کرد ولی خلاف آن هرگز، قطعا با حضور افراد برجسته و شاخص و کاربلدی مثل شما ورزش آینده ی خوبی دارد.

او درادامه بااشاره به اینکه هیئت های رزمی و جودو ورزشکاران زیادی دارند و قطعا افتخاراتی برای لرستان می آفرینند گفت: تعداد مخاطبان این رشته ها می طلبد که با کمک روسای مربوطه مشکلات را حل و درراستای تعالی آنها بکوشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو ورزش رزمی سرپرست ورزش و جوانان لرستان امان الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی گفت: مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی و قاچاق است.

وی افزود: کارشناسان ارزش لودر قاچاق را ۵۰ میلیارد تومان برآورد کردند که به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: در این رابطه یک نفر هم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن برای شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز