Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@14:12:30 GMT

مسجدی: لیگ‌های فعال تا اطلاع ثانوی پیگیری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۴۷۵۷

مسجدی: لیگ‌های فعال تا اطلاع ثانوی پیگیری می‌شوند

به گفته سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و با وجود محدودیت‌های پیش رو برای کنترل شرایط کرونا برگزاری تمام فعالیت‌ها و لیگ‌های باشگاهی به قوت خود باقی است.

به گزارش مشرق، محمد اسد مسجدی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به برنامه مصوب برای محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در کشور، تصمیم جدیدی در رابطه با فعالیت‌های ورزشی و به خصوص مسابقات باشگاهی گرفته نمی‌شود؟»، تاکید کرد که فعلاً هیچ تغییری در رابطه با دستورالعمل‌های قبلی ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برگزاری تمام فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی که پیش از این مجوز لازم را از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی گرفته بودند به قوت خود باقی است. این برنامه‌ها کماکان طبق پروتکل‌های بهداشتی و مورد تاکید پیگیری خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال هم تعطیل می شود؟

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها و برنامه‌ها شامل لیگ‌های باشگاهی در همه رشته‌ها و از جمله فوتبال هم می‌شوند.

مسجدی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی مجوز جدیدی برای فعالیت‌ها و آغاز به کار صادر نشده اما تغییری هم در تصمیمات قبل اعمال نشده است. بنابراین تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف طبق روال قبل پیگیری می‌شود مگر اینکه تصمیم جدید اتخاذ شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که هر تصمیم جدیدی با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق مصوبات این دو نهاد اتخاذ و اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ویروس کرونا لیگ برتر فدراسیون پزشکی ورزشی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شرکت گنندگان در آزمون استخدام پیمانی پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲ این دانشگاه برای دریافت کارنامه و اطلاع از نتیجه آزمون خود با در دست داشتن کدملی و کد رهگیری به نشانی ums.examtest.ir/ums/profile مراجعه و نسبت به دریافت کارنامه آزمون در قسمت پروفایل شخصی اقدام کنند.
افرادی که دارای کارنامه قبولی هستند برای اطلاع از سایر مراحل باید به سایر اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراجعه کنند.
نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت بوده و دارا بودن کارنامه قبولی در این مرحله به معنی پذیرش نهایی نیست.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است