Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت با توجه به شرایط فعلی مجوز جدیدی برای فعالیت‌ها و آغاز به کار صادر نشده اما تغییری هم در تصمیمات قبل اعمال نشده است.

محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، مسجدی که با یک شبکه تلویزیونی گفتگو می کرد، در پاسخ به سوال مجری در مورد وضعیت برگزاری لیگ برتر بیان کرد:

با توجه به شرایط فعلی مجوز جدیدی برای فعالیت‌ها و آغاز به کار صادر نشده اما تغییری هم در تصمیمات قبل اعمال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف طبق روال قبل پیگیری می‌شود مگر اینکه تصمیم جدید اتخاذ شود.

 

همچنین بخوانید:

مهدی: هفته دوم لیگ برگزار می‌ شود / فوتبال می‌ تواند الگوی مقابله با کرونا باشد

سهیل مهدی: باید منتظر تصمیمات مسئولان در خصوص تعطیلی لیگ برتر باشیم

بهروان: هفته دوم لیگ برتر برگزار می شود

غلامرضا بهروان: تعطیلی تهران احتمالا روی برنامه ‌های فوتبال تأثیر می ‌گذارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک

نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولین نشست شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک، با حضور کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک، سمیع‌زاده سرپرست گروه نظارت و ارزیابی برنامه‌های استعدادیابی در وزارت ورزش و جوانان، توکل نماینده سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی همکار برگزار شد.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در بخش نخست این جلسه کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با ارائه توضیحاتی در خصوص رسالت این کمیته، در توسعه جنبش پارالمپیک اظهار داشت: با نگاهی آماری به جامعه افراد توان‌یاب به اهمیت توسعه ورزش، تغییر سبک و ارتقا کیفیت زندگی آنها پی می‌بریم.

وی گفت: برای شناسایی و پرورش ورزشکاران می‌بایست با نگرشی آینده‌نگرانه از ظرفیت‌های موجود و همکاری فدراسیون‌های ورزشی و سازمان‌های مربوطه نهایت بهره را ببریم.

در ادامه سلگی با تأکید بر شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در نشست‌های آسیب‌شناسی به بالا رفتن میانگین سنی تیم‌های ملی پارالمپیکی اشاره کرد و افزود: برای ادامه مسیر و تداوم موفقیت‌ها در رویدادهای آتی نیاز به عزم همگانی و اجرای برنامه‌های دقیق استعدادیابی داریم. هدف اصلی ما پیاده‌سازی و استقرار نظام شناسایی استعدادها، نخبه‌گزینی و پرورش استعدادها در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته ملی پارالمپیک است.

سلگی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک در اجرای برنامه استعدادیابی کاملا پشتیبان فدراسیون‌های همکار است و ما در گام نخست، برای ایجاد فرصت در همه رشته‌های ورزشی امروز از مسئولین استعدادیابی همه فدراسیون‌های همکار دعوت کرده‌ایم و امیدواریم در این مسیر با تشکیل شورای استعدادیابی در فدراسیون‌های مربوطه به اجرای برنامه های مورد نظر در رشته‌های و استان‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات صورت گرفته، امروز پرداخت‌هایی نیز به فدراسیون‌ها داشتیم و از این پس نیز متناسب با گزارش هایی که دریافت می‌کنیم به حمایت خود ادامه خواهیم داد.

در بخش دوم این نشست نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، آموزش و پرورش استثنایی و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان، نابینایان و کم‌بینایان، ورزش‌های سه‌گانه، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، تنیس، بدمینتون، اسکی،سوارکاری و انجمن پاراتکواندو به بیان نقطه نظرات، نیازها و اقدامات خود پرداختند.

شناسایی و جذب استعدادها در سراسر استان‌ها و رشته های ورزشی، کلاسبندی پزشکی ورزشی، برگزاری اردوهای آموزشی، نخبه گزینی و دعوت به تیم‌های ملی، برگزاری دوره های آموزش و پرورش استعدادیاب، اعزام استعدادیاب در مسابقات ورزشی فدراسیون‌ها، مدارس استثنایی و پارالمپیادهای ورزشی از جمله برنامه های این طرح است در طی این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس