Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا پاداش‌های چشمگیر برای جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۰ تعیین کرده است

جام جهانی باشگاه‌ها با اعلام فیفا از اواسط بهمن در قطر برگزار می‌شود و حضور چند تیم از جمله بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در آن قطعی شده است. 

به گزارش طرفداری، قطر میزبان، تیم الدحیل را به عنوان نماینده در این رقابت‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نماینده آسیا از بین پرسپولیس و یک تیم از شرق آسیا انتخاب می‌شود. 

با وجود برنامه فشرده باشگاهی در فوتبال اروپا و جهان، فیفا این دوره از رقابت‌ها را با پاداش چشمگیر برای تیم های شرکت کننده برگزار خواهد کرد.

تیم پرسپولیس هم این شانس را دارد که با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، به جوایز بزرگ جام جهانی دست پیدا کند.

بر این اساس بیشترین پاداش با ۱۰ میلیون دلار به تیم قهرمان می‌رسد.

پاداش تیم‌ها برای جام جهانی باشگاه‌ها به شرح زیر است:

تیم قهرمان: ۱۰ میلیون دلار  نایب قهرمان: ۵ میلیون دلار  تیم سوم: ۴ میلیون دلار  تیم چهارم: ۳ میلیون دلار  تیم‌های حذف شده در مرحله اول: ۲.۵ میلیون دلار

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون دلار باشگاه ها جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران

ترس از گسترش جنگ در خاورمیانه به دنبال پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی باعث شده برخی بانک‌ها پیش بینی خود از قیمت این کالا در کوتاه مدت را افزایش دهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی مخاطرات ژئوپلیتیکی در بازار نفت را در کوتاه مدت افزایش داده و باعث شده برخی بانک‌ها پیش بینی خود از قیمت این کالا را افزایش دهند.

ایران در آخرین ساعات روز شنبه 300 پهپاد و موشک، به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به سفارتخانه این کشور در سوریه در اول آوریل، به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کرد که ترس از گسترش جنگ در خاورمیانه را افزایش داده است.

بانک سیتی در روز دوشنبه پیش بینی خود از قیمت نفت در کوتاه مدت را تا 88 دلار در هر بشکه افزایش داد، در حالی که قبلاً 80 دلار اعلام کرده بود. این بانک اعلام کرد در صورت ادامه درگیری بین ایران و رژیم صهیونیستی قیمت نفت می‌تواند به 100 دلار در هر بشکه برسد.

قیمت جهانی نفت امروز 1403/01/28 |برنت 90 دلار و 72 سنت شدافزایش تولید و قیمت نفت ایران در سومین ماه 2024


به علاوه تحلیلگران این بانک عقیده دارند آرام شدن تنش‌ها قیمت نفت را به سرعت تا 70 دلار یا بین 80 تا 85 دلار در هر بشکه پایین می‌آورد.

طبق گفته دو وزیر ارشد رژیم صهیونیستی، پاسخ به ایران قریب الوقوع نخواهد بود و به تنهایی انجام نمی‌شود.

بانک فرانسوی سوسیت جنرال پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت برنت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 91 دلار و قیمت نفت آمریکا به 87.5 دلار در هر بشکه برسد. این بانک متوسط قیمت نفت برنت را در سال جاری میلادی 86.8 و نفت آمریکا را 83.3 دلار در هر بشکه تخمین می‌زند.

این بانک اعلام کرد رویارویی مستقیم آمریکا و ایران می‌تواند قیمت نفت را تا بیش از 140 دلار در هر بشکه افزایش دهد.

انگلیس، فرانسه، آلمان و رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا به همراه آمریکا و سازمان ملل خواستار خویشتن‌داری از سوی ایران و رژیم صهیونیستی شده‌اند.

بانک سرمایه گذاری جی‌پی مورگان طی یادداشتی اعلام کرد قیمت نفت تا حد زیادی به پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به ایران بستگی دارد. این بانک انتظار دارد قیمت نفت در ماه مه در سطح 90 دلار در هر بشکه باقی بماند.

تحلیلگران کپلر عقیده دارند اگر عرضه نفت به طرز غیر منتظره‌ای مختل شود، تولید نفت کاهش یابد و زیرساخت‌های انرژی روسیه همچنان مورد حمله پهپادهای اوکراین قرار داشته باشند، قیمت نفت از کنترل خارج شده و به 100 دلار در هر بشکه می‌رسد.
انتهای پیام/22

دیگر خبرها

  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
  • جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد
  • جایزه ۲۰ میلیون دلاری جام گلف مسترز