Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  جام جهانی باشگاه‌ها با اعلام فیفا از اواسط بهمن در قطر برگزار می‌شود و حضور چند تیم از جمله بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در آن قطعی شده است. 

قطر میزبان، تیم الدحیل را به عنوان نماینده در این رقابت‌ها دارد. با این حال نماینده آسیا از بین پرسپولیس و یک تیم از شرق آسیا انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با وجود برنامه فشرده باشگاهی در فوتبال اروپا و جهان، فیفا این دوره از رقابت‌ها را با پاداش چشمگیر برای تیم های شرکت کننده برگزار خواهد کرد.

تیم پرسپولیس هم این شانس را دارد که با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، به جوایز بزرگ جام جهانی دست پیدا کند. در واقع قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به ۷ میلیون و سیصد و پنجاه هزار دلار برای این تیم درآمدزایی به دنیال خواهد داشت چرا که ۴ میلیون و هشتصد و پنجاه هزار دلار به دلیل قهرمانی و ۲و نیم میلیون دلار هم به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان دریافت خواهد کرد.

بر این اساس بیشترین پاداش با ۱۰ میلیون دلار به تیم قهرمان می‌رسد.

پاداش تیم‌ها برای جام جهانی باشگاه‌ها به شرح زیر است:

تیم قهرمان: ۱۰ میلیون دلار 
نایب قهرمان: ۵ میلیون دلار 
تیم سوم: ۴ میلیون دلار 
تیم چهارم: ۳ میلیون دلار 
تیم‌های حذف شده در مرحله اول: ۲.۵ میلیون دلار 

کد خبر 566036 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان میلیون دلار باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • برای قهرمان جهان؛ مسیر المپیک از ۸۶ کیلوگرم می‌گذرد