Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران با هدف صدور شناسنامه ایمنی، بهداشت و انرژی (HSEE) با جدیت درحال اجرا می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران با هدف صدور شناسنامه ایمنی، بهداشت و انرژی (HSEE) با جدیت درحال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحدهای به بهره برداری رسیده در مرحله نخست برای ۴۰۰واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در راستای برنامه‌های حمایتی وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف کمک به ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: این طرح با همکاری شرکت های مشاوره ای و دانشگاه ها در شهرکهای صنعتی استان اجرا می شود.

پرنیان افزود: کارشناسان مربوطه با حضور در واحدهای صنعتی ضمن شناسایی نقاط ضعف واحدهای تولیدی موارد پیگیرانه لازم توصیه نموده و ازسوی شرکت به صورت رسمی به آن‌ها اعلام و برای رفع مشکلات، دوره‌های آموزشی رایگان برای واحدهای مذکور برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: تمامی هزینه‌های اجرای ممیزی و برگزاری دوره‌های آموزشی بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده و برای واحدهای صنعتی کاملا رایگان است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن شهرک های صنعتی استان تهران شرکت شهرک های صنعتی استان ایمنی و بهداشت واحدهای طرح ممیزی ایمنی واحدهای تولیدی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است