Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور پنجشنبه _۲۹ آبان ماه_ از ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران است.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

داوران: رضا کرمانشاهی، علی میرزابیگی، مهدی عالیقدر و کمیل غلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر: محمدرضا فلاحی

آخرین رویارویی: تراکتور ۰ _ ۱ نساجی

تیم تراکتور در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در تبریز مقابل نفت مسجد سلیمان در یک هوای بارانی به نتیجه تساوی رسید و با یک امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

یاران منصوریان مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشتند و بازی در اختیار آنها بود، تنها مشکل پرشورهای تبریز در بخش گلزنی مشهود بود که باید دید علیرضا منصوریان برای هفته دوم این مشکل تیم را برطرف کرده است یا خیر. تراکتور مقابل نساجی مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت و محمد قادری را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و وضعیت هادی محمدی مشخص نیست.

در آن طرف نساجی مازندران با سه گل آلومینیوم اراک را شکست داد تا با توجه به اینکه مقابل تراکتور در خانه بازی می‌کند برای پیروزی انگیزه بیشتری داشته باشد. این تیم با کسب سه امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به شهر خودرو صدرنشین لیگ برتر فوتبال است.

نساجی مازندران فصل گذشته در دور رفت و در خانه با نتیجه چهار بر یک مغلوب تراکتور شد ولی در دور برگشت موفق شد این تراکتور را با نتیجه یک بر صفر در تبریز شکست دهد.

رقابت‌های تراکتور و نساجی در لیگ برتر فوتبال همیشه با گل همراه بوده است. تراکتور اگر می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد باید از هفته‌های اول با قدرت شروع کند تا از دیگر تیم‌ها جا نماند.

کد خبر 456095

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندارن نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران علیرضا منصوریان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که یک مسابقه برای صدر جدول سرنوشت‌ساز بود و یکی برای قعر. استقلال به لطف پیروزی نفسگیری که مقابل شمس آذر به دست آورد، ۵۲ امتیازی شد و صدر جدول را از پرسپولیسِ ۵۳ امتیازی پس گرفت. حالا استقلال و پرسپولیس به ترتیب ۱۱ و ۱۰ امتیاز با سپاهانِ رده سومی فاصله دارند و اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول

نساجی مازندران نیز بردی ارزشمند مقابل تراکتور کسب و با ۱۹ امتیاز، جایگاه خود را در رتبه پانزدهم مستحکم کرد. قهرمان سابق جام حذفی حالا تنها یک امتیاز با فرار از منطقه سقوط فاصله دارد. تراکتور نیز با ۴۰ امتیاز، در جایگاه چهارم باقی ماند و حالا فاصله‌اش با صدر جدول به اندازه ۱۳ امتیاز است. فولاد نیز در اهواز شکست خورد تا با ۲۱ امتیاز، رتبه سیزدهم را به خود اختصاص دهد. تیم عبدالله ویسی حالا تنها دو امتیاز بیشتر از نساجیِ رده پانزدهمی دارد و نامزد سقوط است.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پیکان ۲ - هوادار ۲
گل‌گهر سیرجان ۲ - استقلال خوزستان ۲
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس ۳
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال ۳ - شمس آذر قزوین ۲
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

کد خبر: 1227689 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران