Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@15:47:04 GMT

واکنش AFC به شکایت الهلال و النصر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۷۷۳۷

واکنش AFC به شکایت الهلال و النصر

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید کرد پس از تصمیم برای از سرگیری رقابت‌های لیگ قهرمانان در دوحه، طبق مقررات تعیین شده که همه کشورها از آن مطلع شده‌اند، وظایف خود را انجام می‌دهد.

یکی از اعضای کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سایت «کوره» گفت: همه باید بدانند که AFC با توجه به شرایط دشواری که جهان به دلیل کرونا با آن روبرو است تلاش زیادی برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسات زیادی قبل از تصمیم گیری برای از سرگیری مسابقات برگزار و قوانین جدید مربوط به ویروس کرونا تصویب شد.

این عضو حقوقی AFC گفت: نمایندگان فدراسیون‌های ملی عربستان سعودی، ایران، عراق، امارات، قطر و ازبکستان در جلسه حضور داشتند و این فدراسیون‌ها با قوانین جدید موافقت کردند.

وی افزود: ما کمیته ویژه ای را برای پیگیری و بررسی مسائل اضطراری مربوط به ویروس کرونا تشکیل داده‌ایم و این کمیته در تلاش است تا تمام مشکلاتی را که باشگاه‌ها به دلیل بیماری همه گیر درگیر آن هستند پیگیری کند.

عضو کمیته حقوقی کنفدراسیون آسیا در مورد اعتراض ارسال شده توسط چندین باشگاه در طول مسابقات اظهار داشت: ما انتظار داشتیم که چنین مواردی اتفاق بیفتد؛ بنابراین قوانینی ایجاد کردیم و همه کشورها از این قوانین مطلع شدند.

وی یادآور شد: اما پس از شروع دوباره مرحله گروهی تعداد زیادی شکایت دریافت و طبق قوانین و مقررات با آنها برخورد کردیم. ارائه اعتراض برای هر تیمی امری قانونی است.

این عضو حقوقی AFC افزود: ما با هیچ تیمی از هیچ کشوری اختلاف نداشته و نمایندگانی از همه کشورها داریم. تصمیم برای حذف الهلال از مسابقات مطابق با قوانین است و الهلال مورد بی عدالتی قرار نگرفته است.

وی در پایان گفت: هدف ما موفقیت در مسابقات با همکاری همه فدراسیون‌های ملی آسیا است.

در مسابقات لیگ قهرمانان غرب آسیا الوحده امارات به دلیل ناتوانی در سفر به دلیل آلوده شدن بازیکنانش به کرونا، از این رقابتها خارج شد.

الهلال به دلیل عدم توانایی در ارائه لیست حداقل ۱۳ بازیکن، برای انجام بازی خود مقابل شباب الاهلی دبی از مسابقات کنار رفت.

النصر عربستان هم به بهانه استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیر مجاز به کمیته‌های انضباطی و استیناف کنفدراسیون آسیا شکایت کرد ولی هر دو شکایت این تیم سعودی رد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک جو بایدن کنفدراسیون فوتبال آسیا الهلال عربستان النصر داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

الهلال عربستان و العین امارات با عبور از سد رقبای خود اکنون در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تلاش برای دستیابی به مجوز حضور در فینال این رقابت‌ها هستند.

دو تیم قرار بود امشب بازی رفت خود را در این مرحله برگزار کنند که اکنون به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران این بازی به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

در شرایطی که از ساعاتی پیش شایعات مربوط به احتمال تعویث این بازی قوت گرفته بود، روزنامه دبی الریاضیه، اما در خبری اختصاصی مدعی شده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن مخالفت و رد این موضوع، به دو باشگاه الهلال و العین اعلام کرده که بازی در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

اما بعد از اینکه کمیته برگزاری مسابقات لیگ امارات با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص احتمال رعد و برق و بارش شدید باران، تمام مسابقات این کشور را به تعویق انداخت، اکنون اعلام شده که دیدار دو تیم الهلال و العین نیز که قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار شود، به تعویق افتاده و به زمان دیگری موکول شده است.

گفته می‌شود این دیدار که قرار است به میزبانی العین برگزار شود، فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان آسیا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد