Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:43:50 GMT

۴۲ پروژه عمرانی در هفته بسیج به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۷۸۱۵

۴۲ پروژه عمرانی در هفته بسیج به بهره برداری می رسد

طهماسبی از اجرای ۹۰ عنوان برنامه در قالب ۲۶۰۸ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: در طول این هفته از تعدادی پروژه محرومیت زدایی بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج امسال با عنوان«بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون شاهد دستاوردهای بیشماری از سوی بسیج هستیم، گفت: نقش بسیج و از جان گذشتگی نیروهای انقلابی در هشت سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به امیدآفرینی در جامعه تاکید کردند، تصریح کرد: بسیج همواره امید آفرین بوده و در ادامه راه انقلاب و عرصه های مختلف کارهای بزرگی انجام داده است.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه بسیج در مجموع 1816 پروژه عمرانی را در قالب بسیج سازندگی در استان زنجان به سرانجام رسانده است، افزود: در طی سال های 98 و 99 نیز 501 پروژه عمرانی و 192 پروژه غیرفرهنگی توسط بسیج در روستاها ومناطق محروم استان اجرایی شده است.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 48 پروژه نیز در دست اجراست، گفت: بیشتر این پروژه ها آبرسانی به مناطق محروم و روستاهای فاقد آب شرب است.

 

وی به اقدامات بسیج با شیوع ویروس کرونا و رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: با تشکیل بانک اطلاعاتی از خانواده های نیازمند 220 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

به گفته طهماسبی، توزیع 150 سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد، توزیع 5 هزار نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند، توزیع 50 هزار پرس غذای گرم، ضدعفونی 12 هزار و 500 نقطه شهری و روستایی، راه اندازی 109 کارگاه دوخت ماسک و توزیع 3 میلیون ماسک رایگان در بین جامعه هدف از اهم اقدامات بسیج در لبیک به فرمان رهبری در همدلی و مواسات با آسیب دیدگان کرونا است.

 

وی با بیان اینکه 6 هزار گروه جهادی در قالب 30 هزار نفر در رزمایش کمک مومنانه شرکت کردند، گفت: بسیج جامعه پزشکی نیز وارد عمل شده و در کنار کادر درمان به مقابله با ویروس کرونا می پردازند.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه در طول خدمت بسیج در استان 150 هزار مترمربع اماکن مذهبی، آموزشی، ورزشی و ... به صورت عام المنفه راه اندازی شده است، گفت: در طول هفته بسیج، مجتمع آموزشی، فرهنگی شهدای زنجان که در قم احداث شده است، افتتاح می شود.

 

این مقام مسئول به راه اندازی 550 صندوق قرض الحسنه در پایگاه های مقاومت بسیج استان خبر داد و گفت: بهره برداری از 42 پروژه عمرانی، آبرسانی، کشاورزی، خانه عالم و مرمت مسجد از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج با رویکرد نهضت خدمت خالصانه در طول هفته بسیج است، گفت: در روز 5 آذر بسته های معیشتی با همکاری خیرین در مساجد توزیع می شود.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: اجرای پویش نذر خون، غبار روبی مزار شهدا، توزیع ماسک رایگان، پویش سلیمانی ها، تجلیل از مدافعان سلامت، رونمایی از کتب دفاع مقدس، رژه موتورسواران، مسابقات کتابخوانی، ارائه خدمات فرهنگی به مردم، برگزاری کارگاه های تحکیم بنیان خانواده به صورت مجازی، برگزاری میز خدمت و برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مومنانه از دیگر برنامه های هفته بسیج در زنجان است.

 

طهماسبی از اجرای 90 عنوان برنامه در قالب 2608 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: در طول این هفته از تعدادی پروژه محرومیت زدایی بهره برداری خواهد شد.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایگاه های مقاومت بسیج استان زنجان گرامیداشت هفته بسیج برنامه های هفته بسیج هفته بسیج پروژه عمرانی استان زنجان بهره برداری هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان