Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:24:37 GMT

لوو اخراج نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۷۹۳۵

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از بیلد، الیور بیرهوف مدیر تیم ملی فوتبال آلمان پس از شکست از اسپانیا به نمایندگی از اتحادیه فوتبال آلمان گفت که یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه خواهد داد.

مسابقه اسپانیا - آلمان در چارچوب دور ششم لیگ ملت ها برگزار شد و با شکست تیم لوو آن هم با نتیجه ۶ بر صفر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست مانع صعود تیم آلمان به مرحله نهایی مسابقات لیگ ملت‌ها شد. طبق نتایج مرحله گروهی، آلمان با ۹ امتیاز پس از اسپانیا (۱۱) مقام دوم را به دست آورد.

بیرهوف به نقل از DW Sports در توییتر گفت: ما هنوز به یواخیم لوو اعتماد داریم، هیچ سوالی مطرح نشده است و شک و شبهه‌ای وجود ندارد و او به کارش در تیم ملی ادامه می دهد چون این موضع اتحادیه فوتبال آلمان نیز است. همه چیز اشتباه بود هنگامی که توپ را به دست می آوردیم، از دست دادن آن خیلی سریع رخ می داد. ما باید از این دیدار درس بگیریم و شرایط خودمان را بهتر کنیم. این شرایط برای ما تمام خواهد شد.

آلمان البته یکی از سرگروه های انتخابی جام جهانی در قاره اروپاست که باید حریفان خود را در انتخابی جام جهانی به زودی بشناسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لوو تیم ملی المان بیرهوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی ام بوندس لیگای آلمان، تیم دورتموند میزبان بایرلورکوزن بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

شاگردان ژابی آلونسو که هفته گذشته قهرمانی خود را در بوندس لیگا قطعی کردند، گل نخست بازی را در دقیقه ۸۱ با ضربه فولکبرگ دریافت کردند و در حالی که مثل بازی چند روز قبل مقابل وستهم، میرفت تا رکورد شکست ناپذیریشان قطع شود، باز هم در ثانیه‌های پایانی از شکست گریختند و در دقیقه ۹۷ بازی را مساوی کردند. بدین ترتیب روند شکست ناپذیری بایرلورکوزن در فصل جاری ادامه پیدا کرد و به ۴۵ بازی رسید.

لورکوزن با این تساوی ۸۰ امتیازی شد و دورتموند ۵۷ امتیازی در رتبه پنجم باقی ماند، اما با توجه به اینکه احتمالا سهمیه آلمان هم مثل ایتالیا در لیگ قهرمانان فصل آینده، پنج سهمیه خواهد شد، خیال زنبور‌ها از کسب سهمیه راحت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!