Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@06:55:02 GMT

خبرخوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۱۵۲

خبرخوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

ایران اکونومیست-رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور درباره آخرین اخبار از بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور درباره آخرین اخبار از بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: روز گذشته بیمه عمر بازنشستگان را با بیمه ایران نهایی کردیم و قرارداد بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: سال گذشته حق بیمه عمری که از حقوق بازنشستگان کسر می‌شد ۱۱ هزار و ۱۷۰ تومان و مبلغ غرامت ۵ میلیون تومان فوت به هر علت بود.

بیات با اشاره به اینکه امسال قراردادمان را با بیمه عمر تمدید کردیم، ادامه داد: مبلغ حق بیمه عمر بازنشستگان به ۱۱ هزار و ۷۷۰ تومان و مبلغ غرامت بیمه عمر بازنشستگان یک میلیون تومان افزایش یافت، غرامت بیمه عمر بازنشستگان به ۶ میلیون تومان رسید.

وی درباره شرایط دریافت غرامت بیمه عمر بازنشستگان، گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی اگر به هر علتی فوت کنند بدون در نظر گرفتن شرایط خاص، خانواده‌ها می‌توانند غرامت بیمه عمر را دریافت کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاچه زمانی که خانواده‌ها می‌توانند بیمه عمر بازنشستگان را دریافت کنند؟ گفت: بعد از بستن قرارداد امکان دریافت بیمه عمر وجود دارد، حتی تا یکسال بعد از آن که مدت قرارداد با بیمه ایران هم به پایان رسید غرامت بیمه عمر بازنشستگان را می‌توانند دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: غرامت بیمه عمر بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی قم به ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید

سید علی موسوی مدنی گفت: ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر از این جمعیت، بیمه‌شده‌ها اصلی تامین اجتماعی قم را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: مجموع مستمری‌بگیران اصلی و تبعی زیرپوشش سازمان تامین‌اجتماعی نیز در استان قم ۱۱۵ هزار و ۴۸۲ نفر هستند.

موسوی مدنی از تدوین برنامه‌های عملیاتی، حرکت بر مدار برنامه‌ریزی، افزایش بیمه‌شده‌های جدید، نظارت مستمر و میدانی، پاسخگویی به مخاطبان، تکریم واقعی مردم، تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف احتمالی در فرایند خدمت‌رسانی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در چهار حوزه کارفرمایان، بیمه‌شده‌ها، مستمری‌بگیران و همکاران به‌عنوان برنامه‌ها و سیاست‌های کاری در دوره مدیریتی جدید نام برد.

موسوی مدنی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در تلاش است بتواند خدمات را به سهولت و سرعت در اختیار جامعه هدف از جمله بیمه‌شده‌ها، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم  یادآور شد: یکی از دستاورد‌های سازمان تامین اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آنها سرعت یافته و دسترسی به اطلاعات آنها راحت‌تر شده است.

خدمات‌رسانی به جامعه هدف تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری رسمی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی قم به ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید
  • این گروه از بازنشستگان از همسان‌سازی حقوق معاف می‌شوند؟
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان