Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:19:36 GMT

حاج‌صفی: جوانان شایسته‌ای در تیم ملی فوتبال داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۸۲۷۷

حاج‌صفی: جوانان شایسته‌ای در تیم ملی فوتبال داریم

به گزارش ایرنا؛ «احسان حاج‌صفی» که یکی از ارکان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده است، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر ۲ اردو برگزار کردیم که تاثیر خوبی در روند آماده‌سازی تیم ملی داشت.

وی افزود: ابتدا برابر ازبکستان به میدان رفته و نمایش خوبی در تاشکند داشتیم. با چند روز تمرین توانستیم به هماهنگی نسبتا مناسبی رسیده و در جریان بازی هم توان تیم ایران را ثابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ایران تصریح کرد: در اردوی بوسنی هم شرایط مناسبی برای تمرین وجود داشت که باید از مسوولان فدراسیون بابت این اردو و برگزاری دیدار تدارکاتی تشکر کنم چراکه در این شرایط، واقعا هماهنگی برای برگزاری اردو و بازی دوستانه بسیار دشوار است.

وی بوسنی را یکی از بهترین تیم‌های قاره اروپا دانست و گفت: بازیکنان بوسنی در باشگاه‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند اما در این دیدار تیم ایران بسیار عالی بازی کرد و حتی می‌توانست با گل‌های بیشتری نیز میزبان را شکست دهد. این دیدار سنگین، محک خوبی برای کادر فنی و بازیکنان بود.

حاج‌صفی ادامه داد: شرایط اردوهایی که برگزار کردیم بسیار خوب بود و باید از بازیکنان تیم تشکر کنم که بدون حاشیه در اندیشه موفقیت هستند. جوانان شایسته‌ای داریم که برای تیم ملی مفید خواهند بود.

این بازیکن باتجربه در ادامه به تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخت و گفت: او مربی خوب و زحمتکشی است و از نظر اخلاقی و فنی، کارش را به خوبی بلد است. همه شاد هستیم که اسکوچیچ و دیگر اعضای کادر فنی با جان و دل برای موفقت تیم ملی تلاش می‌کنند.

وی در خصوص تداوم حضورش در تیم ملی، گفت: در دیدار با بوسنی تعداد بازی‌های ملی من به ۱۱۲ رسید که این افتخار بزرگی است. پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگترین افتخار است و خداوند در این راستا به من عزت داده است.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای تدارکاتی مقابل ازبکستان و بوسنی به‌ترتیب با نتایج دو بر یک و همچنین دو بر صفر به پیروزی رسید.

برچسب‌ها احسان حاج صفی ازبکستان تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احسان حاج صفی ازبکستان تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین احسان حاج صفی ازبکستان تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین اخبار کنکور تیم ملی فوتبال حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود