Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر مصباح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص کشور و استان گیلان در زمینه کرونا و افزایش موارد ابتلاء و فوتی‌های ناشی از این ویروس، اظهار کرد: در همین راستا ستاد ملی کرونا تصمیم جدیدی در زمینه اعمال محدودیت‌های کرونایی اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه قرار است این محدودیت‌ها از روز شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اعمال و به مدت دو هفته کلیه فعالیت‌های تعطیل یا نیمه تعطیل شود، افزود: جامعه هنر نیز همانند گذشت ۹ ماه از شیوع این ویروس از این قائده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در ادامه با اشاره به لغو و یا تعویق بسیاری از فعالیت‌های هنری در این استان به واسطه شیوع همین مهمان ناخوانده، گفت: در این راستا برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان که قرار بود از شنبه اول آذر ماه آغاز شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

برای برگزاری جشنواره در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه تابع ستاد استانی کرونا هستیم

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در حال حاضر برگزاری این جشنواره حداقل به مدت دو هفته به تعویق خواهد افتاد، تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده این جشنواره در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۸ آذر ماه برگزار شود.

مصباح برگزاری قطعی این جشنواره در تاریخ مذکور را منوط به تصمیم ستاد استانی کرونا عنوان کرد و افزود: در این بازه زمانی نیز با توجه به شرایط و برنامه‌های ستاد کرونا تصمیمات لازم برای برگزاری یا تعویق دوباره جشنواره اتخاذ خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در این شرایط حفظ جان هنرمندان از هر چیزی مهم‌تر است، بیان کرد: از ابتدا نیز مقرر شده بود به رغم علاقه مندی دوستداران هنر تئاتر و نمایش استان گیلان برای تماشای آثار، این جشنواره بدون حضور تماشاگر و تنها با حضور اعضای گروه‌های حاضر در این مرحله برگزار شود.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان تأکید کرد: برای هر گونه تصمیم گیری در این زمینه تابع نظر ستاد استانی کرونا هستیم.

لازم به ذکر است؛ «یک شب دیگر هم بمان سیلویا» اثر محمدرضا حسین زاده از بندرانزلی، «پلی از جنس شیشه» اثر مصطفی خوش بین از آستانه اشرفیه، «بریده ها» اثر رضا فتوت خواه از رشت، «نگاتیو» اثر مهرداد بخشی از رشت، «کاپوچینوی ایرلندی» اثر حمید شعبانی از لاهیجان و «لبخند باشکوه آقای گیل» اثر زهرا صدری از رشت به عنوان ۹ اثر برتر در مرحله بازبینی آثار انتخاب شده‌اند.

کد خبر 5074543

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره تئاتر استانی امیر مصباح ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد محدودیت های کرونایی کتاب و کتابخوانی بوشهر شهرستان کرج هفته بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قائدی، در آئین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای برگزاری این دوره از جشنواره اهدافی مدنظر بود که بخش زیادی از آن‌ها محقق شد، چهارمین دوره در حقیقت همایش اولین‌ها بود و شاهد اجرای کارهای متفاوتی بودیم که وجه تمایز این جشنواره بود.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، افزود: این دوره با تمام کمی و کاستی بسته شد، امید است دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره تئاتر تک از هم اکنون آغاز به کار کند و فروردین سال آینده جشنواره‌ای گرم‌تر و جدی تر را شاهد باشیم، البته از همه افراد دعوت می‌کنم که در دوره بعد حضور داشته باشند، تئاتر تک به دور از قضاوت‌ها میدان تجربه است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از هیأت انتخاب، هیأت داوران و هیأت اجرایی و همه افرادی که در برگزاری این دوره کمک شایانی کرده‌اند تشکر ویژه به عمل آورد.

قائدی ادامه داد: از فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان دهکردی و امیر بهاور اکبرپور به عنوان هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: همچنین از هفت گروه اجرا که در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین روی صحنه نمایش رفتند با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر شد.

کد خبر 6080912

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد