Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس امروز آخرین فرصت را دارد تا با جذب یک مدافع نگرانی های کادرفنی اش را بابت کمبود یار در این بخش برطرف کند.

سرخپوشان در نقل و انتقالات با جذب حامد لک، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، علی شجاعی و سعید آقایی هفت سهمیه لیگ برتری خود را پر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه همچنین با جذب مهدیخانی در خط حمله سهمیه جذب بازیکن از لیگ های خارجی را هم گرفته است. مسئولان پرسپولیس دو راه دیگر برای جذب بازیکن در پیش دارند.

یا باید خارج از زمان نقل و انتقالات از سهمیه آزاد استفاده کنند که بازیکنی که بتواند بدون قرارداد باشد در بازار نقل و انتقالات موجود نیست یا به صورت قرضی بازیکن بگیرد. 

گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی حجت حق وردی بازیکن پیکان است. از سوی دیگر باشگاه پیکان امیر روستایی مهاجم پرسپولیس را می خواهد و سرمربی سرخپوشان هم جدایی قرضی روستایی مشکلی ندارد.

اگر مهدی تارتار سرمربی پیکان رضایت دهد که حق وردی از جمع پیکانی ها جدا شود در آن صورت دو باشگاه  می توانند بابت انتقال این دو بازیکن با هم مذاکره کنند.

این تنها فرصتی است که پرسپولیس دارد و باید دید تا آخر امروز این انتقال قرضی انجام می شود یا خیر. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس ورزشی حق نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در غم از دست دادن پدربزرگش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرد. این بازیکن وز سه‌شنبه با انتشار متنی در فضای مجازی خبر از درگذشت پدربزرگش داد و در توصیف این اتفاق تلخ برایش نوشت: "پدربزرگ خوبم. تو رفتی همه خاطرات کودکیم رفت. آسمانی شدنت مبارک"

بلافاصله پس از این اتفاق، اغلب بازیکنان پرسپولیس و تعدادی از ملی‌پوشان به طرق مختلف ضایعه مذکور را به محمد حسین و خانواده‌اش تسلیت گفتند.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد