Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران با هدف صدور شناسنامه ایمنی، بهداشت و انرژی (HSEE) با جدیت درحال اجراست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت صمت، آقای صابر پرنیان با بیان این مطلب، افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحد‌های به بهره برداری رسیده در مرحله نخست برای 400واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحد‌های تولیدی در راستای برنامه‌های حمایتی وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف کمک به ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: این طرح با همکاری شرکت‌های مشاوره‌ای و دانشگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی استان اجرا می‌شود.
پرنیان افزود: کارشناسان مربوطه با حضور در واحد‌های صنعتی ضمن شناسایی نقاط ضعف واحد‌های تولیدی موارد پیگیرانه لازم توصیه کرده و ازسوی شرکت به صورت رسمی به آن‌ها اعلام و برای رفع مشکلات، دوره‌های آموزشی رایگان برای واحد‌های مذکور برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: همه هزینه‌های اجرای ممیزی و برگزاری دوره‌های آموزشی بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده و برای واحد‌های صنعتی کاملا رایگان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرا طرح ممیزی شهرک های صنعتی استان تهران ایمنی و بهداشت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه

این آب برای مصارفی همچون آبیاری درختان و احداث ساختمان‌های جدید استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت تولید داشتند
  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح توازن سرمایه گذاری صنعتی در مناطق مختلف استان
  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی